Publikums Favoritt 2017, 21 Januar

Joda, og det er den jeg brukte for å registrere brygg etter jeg meldte meg på tidligere. Men når du først har lagt til et brygg får du ikke fjernet det, kun editert navn og øvrige detaljer. Savner en sletteknapp eller noe sånt :)
Å merke ølet med "slett denne..." er godt nok for min del. Takk for tilbakemeldingen. Sletteknapp kommer vel i neste utgave av velsmakt :)
 
Hehe, har allerede blanket ut alle felt bortsett fra navnet som nå heter "slett meg" ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vi kommer til å sende ut en fellesmail til alle påmeldte når datoen nærmer seg. For eksempel er det ikke alle som har fått med seg at feltet "beskrivelse" er en ypperlig måte å markedsføre ølet sitt på. Teksten i dette feltet vil bli godt synlig for alle i publikum.
 
Vi kommer til å sende ut en fellesmail til alle påmeldte når datoen nærmer seg. For eksempel er det ikke alle som har fått med seg at feltet "beskrivelse" er en ypperlig måte å markedsføre ølet sitt på. Teksten i dette feltet vil bli godt synlig for alle i publikum.

Det høres veldig bra ut! Har du noen circatid for når frist for beskrivelser etc bør være fylt ut? Ikke nødvendigvis noen spikra dato men type en eller tre uker før PF.
Vi er ikke ferdige med alle detaljene pr brygg enda.

Forøvrig synes jeg det er en fin retning endringene i PF går i, mtp info om ølene, mer anonym avstemming med mindre muligheter for å tigge stemmer etc. Veldig bra!
 
Det høres veldig bra ut! Har du noen circatid for når frist for beskrivelser etc bør være fylt ut? Ikke nødvendigvis noen spikra dato men type en eller tre uker før PF.
Vi er ikke ferdige med alle detaljene pr brygg enda.

Forøvrig synes jeg det er en fin retning endringene i PF går i, mtp info om ølene, mer anonym avstemming med mindre muligheter for å tigge stemmer etc. Veldig bra!
Takk for det :)
Jeg er litt usikker på om vi låser systemet for redigering eller ikke opp mot arrangementet. Det holder garantert å legge inn beskrivelsene 7 dager i forveien.
 
Drøye to uker igjen :D

Er det mange her inne som tar turen, enten som brygger eller deltaker? Håper å treffe mange kjente og ukjente fjes :) Jeg tar med et par (mediokre, som vanlig) øl og fruen og kan finnes der dere ser SØL/Rogue Brewing-banneret (blir nok ikke noe barbygging i år, tar det meget enkelt). Flott om folk nevner forumnavnet sitt når de tar turen innom. Har tidligere år skjønt først i etterkant koblingen mellom person og nick (og mer eller mindre obskure avatarbilder her på forumet hjelper heller ikke alltid på) ;)
 
Jeg tar turen iår, første gang for min del. Stiller ikke med øl selv, men er klar for å bli inspirert og imponert over masse godt øl.
 
Blir aldri helt klok på reglene rundt hvor mange man kan være per øl.

Vi er en gjeng på fem stykk som brygger sammen, og jeg har meldt på alle som bryggere - vi stiller med to brygg. Er det innafor?

Tidligere år har vi hatt med tre brygg, og da har det ikke vært noe problem, men det hadde vært fint med en avklaring slik at vi eventuelt rekker å kjøpe billetter.
 
§ 1.2 Det kan maksimalt oppføres 2 –to– bryggere pr. brygg.
§1.10 Det gis gratisbillett til bryggeren/bryggerne samt til én gjest per brygg.

Med andre ord kan du føre opp person 1 og 2 som bryggere på brygg A, person 3 og 4 som bryggere på brygg B, mens person 5 vil være gjest på et av bryggene.

@kruud kan sikkert bekrefte/dementere dette, og eventuelt utdype :)
 
Reglene bør vel ikke endres etter at folk har sendt påmelding og kjøpt billetter, men jeg drister meg til å foreslå følgende regler for PF 2018, basert på KISS-prinsippet:
1. Det gis tre gratisbillettet pr deltakende brygg
2. Bryggere registreres på hvert enkelt brygg, ingen begrensning på antall
Så slipper folk å være kreative i påmeldingen, også blir æren for premierte brygg plassert hos de riktige personene.
 
Er det noe mer info om dette?

http://norbrygg.no/2016/12/05/pamelding-publikums-favoritt-2017/

I år vil vi, i tillegg til å kåre beste Publikums Favoritt også kåre:

  • Beste nykommer; Publikums Favoritt blant de bryggerne som ikke har deltatt før.
  • Beste nyskapning: Publikums vurdering av den mest innovative og kreative nyskapningen.
  • Beste lavalkoholøl: Publikums Favoritt blant de ølene som er under 3,5 %. Vit hva du drikker vil kontrollere bidragene.
  • Beste Stand: en jury bestående av profiler fra norsk øl-bransje vurderer beste stand basert på helhetsinntrykk, presentasjon av ølet og betjening.
 
Jeg forsøkte å brygge et øl til denne klassen, men feilet :D Plutselig var effektiviteten bedre enn forventet, og utgjæringen likeså. Vurderte nedbrygging, men tror det hadde blitt i tynneste laget. Så da ble det en session new world apa på rundt 4% i stedet :p
 
Tilbake
Topp