Publikums Favoritt 2017, 21 Januar

Jeg håper @JensD kommer med sin nydelige 1,1% APA. Smakt på Telemarksmesterskapet, da jeg skulle kjøre bil senere på kvelden. Eneste ulempen var at jeg var veldig usikker på hvor mye jeg faktisk kunne drikke, selv om promillekalkulatoren påstod at jeg hadde såpass mye kropsvekt å fordele det på at 10 liter var innenfor.
 
Med andre ord kan du føre opp person 1 og 2 som bryggere på brygg A, person 3 og 4 som bryggere på brygg B, mens person 5 vil være gjest på et av bryggene.

@kruud kan sikkert bekrefte/dementere dette, og eventuelt utdype :)

Litt flaut at regel nummer to i konkurransereglene har gått meg hus forbi, men takk!


Reglene bør vel ikke endres etter at folk har sendt påmelding og kjøpt billetter, men jeg drister meg til å foreslå følgende regler for PF 2018, basert på KISS-prinsippet:
1. Det gis tre gratisbillettet pr deltakende brygg
2. Bryggere registreres på hvert enkelt brygg, ingen begrensning på antall
Så slipper folk å være kreative i påmeldingen, også blir æren for premierte brygg plassert hos de riktige personene.

Støttes. Drister meg til å påstå at det aller meste bør baseres på KISS-prinsippet.
 
Hei.
Jeg har aldri vært med på dette arrangementet før, hverken som gjest eller som brygger. I år skal derimot jeg og en kompis stille med to brygg. Vi gleder oss veldig, men har et praktisk spørsmål. Finnes det bord der, eller må vi stille med eget?
 
Hei.
Jeg har aldri vært med på dette arrangementet før, hverken som gjest eller som brygger. I år skal derimot jeg og en kompis stille med to brygg. Vi gleder oss veldig, men har et praktisk spørsmål. Finnes det bord der, eller må vi stille med eget?
Alle får bord
 
Er det noe tidspunkt gratisgjestene må møte opp innen? Har en som kommer rett fra jobb litt før kl 18.
 
Fikser arrangementskomitéen dette dieselforbudet (hvis det mot formodning skulle vedvare), slik at man kan komme seg til og fra på lørdag og søndag uten å risikere ondsinnede gebyrer..? ;)
 
Fikser arrangementskomitéen dette dieselforbudet (hvis det mot formodning skulle vedvare), slik at man kan komme seg til og fra på lørdag og søndag uten å risikere ondsinnede gebyrer..? ;)
Vi kan stille 10 mann med to traller når dere ankommer Bryn stasjon. Ta med et ekstra nistefat - det er 400 meter. :)
 
Da jeg bodde i Agmund Bolts vei en periode for noen år siden var det nemlig dårlig med kollektiv forbindelse direkte til Svarstad. Ekspressbuss til galleriet og traske til Oslo S er jo et alternativ, men med to fat, barbygg, ekstra tappetårn og diverse remedier vil det unngås ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tenker du da på lokaltoget Svarstad-Bryn? [emoji23][emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jepp, Svarstadtoget er undervurdert. Innfartsparkering og lokaltog er vel minst jobb. Oppkoblet tappetårn på bussen morsomst.
Har prøvd både T-bane og trikk for transport til bryggekonkurranse. Helt OK, unntatt den gangen tralla kollapsa.
 
Hehehe... ser en utfordring med returen også, siden man skal inn på Radisson etterpå. Nei, vel mye styr for litt svevestøv. Da får vi eventuelt ta den risken fra Helsfyr og bort, samt svingen opp til E6 på søndag [emoji2][emoji106][emoji481]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp