Publikums Favoritt 2017, 21 Januar

Som fersk hjemmebrygger (batch nr1 sept 2016), synes jeg dette var et utrolig inspirerende arrangement. Masse trivelige folk, mye "rart" øl, enda mere godt øl, og ikke minst et "revetrekk" å ta med fruen. Hun ble begeistret! Rakk bare å avgi 25 stemmer - litt trangt rundt kranene, men hyggelig atmosfære.
 
Dette var første gang vi har deltatt i et hjemmebryggerarrangement og det var utrulig morsomt! Mye snålt, spennende og godt øl, og mye artige folk å snakke med. Regner også 6. og 15. plass som en seier!
 
@kruud : Er det noen oversikt over hvilke sponsorer som leverer de ulike premiene? Registrerer at enkelte har fått premie per epost direkte fra sponsor, mens andre (i samme premiesjikte) tilsynelatende ikke har hørt noe. Glipp eller RDWHAHB?
 
@kruud : Er det noen oversikt over hvilke sponsorer som leverer de ulike premiene? Registrerer at enkelte har fått premie per epost direkte fra sponsor, mens andre (i samme premiesjikte) tilsynelatende ikke har hørt noe. Glipp eller RDWHAHB?
Olbrygging.no sendte ut bare timer etter at de fikk lista. Jeg har ikke fått bekreftet at Bryggselv har sendt ut enda.
Lista ble laget i etterkant, slik at folk slipper å få gavekort fra mer enn en butikk, og slik at begge sponsorene gir like mye i gavekort. Altså ingen spesiell plass som fører til gavekort fra en spesiell butikk.
Du skal forøvrig få gavekort fra Bryggselv.
 

Vedlegg

  • Gavekort oversikt.pdf
    345,2 KB · Sett: 29
Sist redigert:
Olbrygging.no sendte ut bare timer etter at de fikk lista. Jeg har ikke fått bekreftet at Bryggselv har sendt ut enda.
Lista ble laget i etterkant, slik at folk slipper å få gavekort fra mer enn en butikk, og slik at begge sponsorene gir like mye i gavekort. Altså ingen spesiell plass som fører til gavekort fra en spesiell butikk.
Du skal forøvrig få gavekort fra Bryggselv.
Tolker jeg det riktig da at gavekortet skal gjelde i begge forretninger? Eller? Jeg har fått fra ølbrygging.no på mail. Skal det da sendes ut et gavekort fra BS på samme sum?
 
Tolker jeg det riktig da at gavekortet skal gjelde i begge forretninger? Eller? Jeg har fått fra ølbrygging.no på mail. Skal det da sendes ut et gavekort fra BS på samme sum?
Da tolker du feil. Du får bare ett gavekort. Summen på gavekortet avhenger av premien/premiene dine.
Har du fått gavekort fra olbrygging, så får du ikke fra bryggselv og vise versa.
 
Da tolker du feil. Du får bare ett gavekort. Summen på gavekortet avhenger av premien/premiene dine.
Har du fått gavekort fra olbrygging, så får du ikke fra bryggselv og vise versa.
Ok! Hadde håpet på at man kunne velge. :p (lov å håpe).
Takk for et feilfritt arrangement og stødig infoflyt, det skal du ha stående applaus for! :)
 
Av bl.a. geografiske hensyn er det nok en del som har preferanser på én av sponsorene. Men det er det nok ikke mulig å ta hensyn til....
 
Bor i Skedsmo og fikk gavekort fra Ølbrygging.no 100,- av gavekortet på 400,-går til porto. Kunne handlet mer og fått gratis porto, men finner ikke noe jeg trenger som jeg ikke får billigere lokalt. Den hundrelappen forsvinner visst uansett. :confused:
 
Bor i Skedsmo og fikk gavekort fra Ølbrygging.no 100,- av gavekortet på 400,-går til porto. Kunne handlet mer og fått gratis porto, men finner ikke noe jeg trenger som jeg ikke får billigere lokalt. Den hundrelappen forsvinner visst uansett. :confused:
Har samme utfordring med vårt på 750. Oslo. Hvis du ikke har dårlig tid, kan vi kanskje dele på en gratis frakt?
 
Har samme utfordring med vårt på 750. Oslo. Hvis du ikke har dårlig tid, kan vi kanskje dele på en gratis frakt?
God idė. Send meg mailadresse på pm, så får du gavekortet og ønskeliste på mail. Tenker det blir et par 500g pakker med humle på meg.

Tror kanskje bestillingen må ringes inn eller mailes. Mener du ikke får lagt inn mer enn en rabattkode per bestilling i nettbutikken. Jobber i Oslo så henting bør gå greit.
 
sendte mail og fikk beskjed at jeg ikke kunne få norbryggrabatt på gavekort /gjesp og jeg tror heller ikke at det går an å samle sammen flere gavekort
 
sendte mail og fikk beskjed at jeg ikke kunne få norbryggrabatt på gavekort /gjesp og jeg tror heller ikke at det går an å samle sammen flere gavekort
Kjekt at vi la sammen summene, slik at de som vant flere gavekort bare fikk et på totalsummen da :)
 
Tilbake
Topp