• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt Kraftig pumpe til whirlpool

WOW! dette er jo den pumpen jeg vil ha... kommer sikkert til å koste en liten formue når BS tar den inn. Noen som vet noe om når den blir å få kjøpt på norsk sokkel?
 
Og med tanke på at Blichmann har konstruert den til hjemmebryggermarkedet så regner jeg med at den takler kokende vørter (for desinfisering f.eks.).
 
Jeg er ikke uenig, og den takler det helt sikkert, dog står det ikke noe sted som jeg kan finne.
Har heller ikke funnet en 230v versjon, og usikker på om en eventuell pumpestyring liker at en går gjennom en omformer før selve pumpen. Men i går kveld var det rett før bestillingen på disse gikk gitt på ren impuls.
 
Den slippes vel i USA i disse tider, så jeg tipper vi får se 230V-versjonen etter hvert. Blichmann har jo 230-versjon på stort sett alt annet de fører, så det er vel et spørsmål om tid regner jeg med.
 
Amerikanske hjemmebryggerbutikker som denne har den inne (flere andre butikker også), så jeg håper på en 230V versjon snart!
Sorry for avsporingen, skal slutte nå.
 
Det er ingen avsporing lengre... det er denne pumpa jeg SKAL HA!!! Har snakket med BRyggselv på Mail og i butikk. Ikke regn med å se den der med det første. Når det kommer 230v så bli det bestilling fra det store utland.
 
Kan se ut som om det tar en stund før vi får fatt i en 220v versjon. Tror jeg går for en march eller chugger og oppgraderer til Blichmann pumpehus etterhvert.

Så hvis noen selger en si ifra!
 
Forøvrig dukket dette svaret opp fra Blichmann:

We are looking into it but have no date it will be available.

Sincerely,
Doug Granlund
Customer Service
Blichmann Engineering

Det var angående RipTide i 230 versjon.
 
Tilbake
Topp