• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Gruppekjøp av 'uKeg Pressurized Growler'? [Avsluttet]

You will receive an email from USPS once your shipping label has been created and your uKegs are on their way to you. This will be anytime between now and April is what we are projecting.
Svar på support case hvor eg etterlyste en bekreftelse på at dei kom til å sende ihht forgje update, og at dei husker å benytte USPS istedenfor UPS.

Det er altså en teoretisk mulighet for at dei klarer å sende ting i løpet av dei neste 2.5 mnd i allefall, skulle ønske eg hadde bedre nyheter riktig nok.
 
IMG_3699.PNG
Svar på support case hvor eg etterlyste en bekreftelse på at dei kom til å sende ihht forgje update, og at dei husker å benytte USPS istedenfor UPS.

Det er altså en teoretisk mulighet for at dei klarer å sende ting i løpet av dei neste 2.5 mnd i allefall, skulle ønske eg hadde bedre nyheter riktig nok.
 
Siste oppdatering sa at dei skulle kontakte alle 3 uker før forsendelsen for å bekrefte adresse. Ikkje motatt noe slik henvendelse.

Men fikk utrolig nok svar gjennom helpdesk greia deira på under 24 timer; dei hadde ikkje uKeg128 på lager, forventa levering "snart" og håpet å kunne sende i løpet av neste mnd. Julenissen har større troverdighet enn de folka der etterhvert.
 
LOL, om dei ikkje har kontroll på leveranser og order 3 uker frem i tid så er det vel mer en teoretisk mulighet enn håp

Men på den, delvis, positive siden av ting - dommeren har delvis vært enig i klagen på validiteten av Drink Tank sine patenter og godkjent en gjennomgang fra patentkontoret før saken evt går videre. Om det betyr at alle de aktuelle patentene skal gjennomgås, eller bare deler av dei fikk eg ikkje heilt tak på, men virker mest sansynlig at en del om ikkje alle av Drink Tank sine patenter ligger ann til å bli oppheva.

Men når GrowlerWerks nylig har henta inn ytterlige 1.5M USD i kapital og opererer med 20 ansatte så er det vel vanskelig å sei noe annet enn at det går som det suser, dei bare nedprioriterer å gjøre opp Kickstarter prosjektet sitt; alle produktene er ferdig "utviklet" og tilgjengelig kommersielt. Så håp for GrowlerWerks og håp for de som fortsatt venter er nok to ulike ting.
 
Siste håndfaste status fra GrowlerWerks var at alle 12-packs skulle sendes innen slutten av april. (Dette var nevnt i januar og februar oppdateringene) De brekrefta gjennom sin zoho helpdesk (før de la den ned) at dei regna med å sende growlerene i løpet av den neste måneden. Det var 11 april, og en måned senere ingenting som vanlig.

De publiserte en ny oppdatering som sier "we are on-track to meet the plan we laid out to deliver ALL Backer rewards" men dei har ikkje nevnt noe mer om hva den planen er, og dei har ikkje levert i hennhold til det som har vært lovet. Så bullshit som vanlig desverre, og ingen aning når vi vinner uKeg lotteriet.

De har også sagt at dei vil sende ut en epost for å bekrefte adresse ca 3 uker før forsendelsen, så da er vel trygt å annta at det ikkje kommer noe growlere de neste 4-5 ukene. ( Ja, har sjekka spam filter : )
 
Siste håndfaste status fra GrowlerWerks var at alle 12-packs skulle sendes innen slutten av april. (Dette var nevnt i januar og februar oppdateringene) De brekrefta gjennom sin zoho helpdesk (før de la den ned) at dei regna med å sende growlerene i løpet av den neste måneden. Det var 11 april, og en måned senere ingenting som vanlig.

De publiserte en ny oppdatering som sier "we are on-track to meet the plan we laid out to deliver ALL Backer rewards" men dei har ikkje nevnt noe mer om hva den planen er, og dei har ikkje levert i hennhold til det som har vært lovet. Så bullshit som vanlig desverre, og ingen aning når vi vinner uKeg lotteriet.

De har også sagt at dei vil sende ut en epost for å bekrefte adresse ca 3 uker før forsendelsen, så da er vel trygt å annta at det ikkje kommer noe growlere de neste 4-5 ukene. ( Ja, har sjekka spam filter : )
:(
 
Siste håndfaste status fra GrowlerWerks var at alle 12-packs skulle sendes innen slutten av april. (Dette var nevnt i januar og februar oppdateringene) De brekrefta gjennom sin zoho helpdesk (før de la den ned) at dei regna med å sende growlerene i løpet av den neste måneden. Det var 11 april, og en måned senere ingenting som vanlig.

De publiserte en ny oppdatering som sier "we are on-track to meet the plan we laid out to deliver ALL Backer rewards" men dei har ikkje nevnt noe mer om hva den planen er, og dei har ikkje levert i hennhold til det som har vært lovet. Så bullshit som vanlig desverre, og ingen aning når vi vinner uKeg lotteriet.

De har også sagt at dei vil sende ut en epost for å bekrefte adresse ca 3 uker før forsendelsen, så da er vel trygt å annta at det ikkje kommer noe growlere de neste 4-5 ukene. ( Ja, har sjekka spam filter : )
Takk uansett for at du holder oss som har bestilt orientert. Møkkafirma...
 
Hi Bjørn Eikeland,


Good morning and thank you for your inquiry. Regarding your request for a refund, unfortunately we cannot honor that at this time, I’m very sorry. We know you’re disappointed by the delay in receiving your reward. We want to reassure you that we are working hard to deliver uKegs to every Kickstarter backer ASAP.


We have posted an update on our blog at:


https://www.kickstarter.com/projects/growlerwerks/the-ukegtm-pressurized-growler-for-fresh-beer


explaining the details of shipping and our trials and tribulations on our end. We’ll also be sending email updates to backers to keep you informed as our production reaches full scale, but if you still have questions, please email me again and I’ll do my best to help.


We are sorry for any frustration and challenges this caused you. I want to assure you that we are doing everything in our power, short of compromising product quality, to fulfill our obligations to you.

Svar i dag, de svarer jo egentlig ikkje på noe som helst.
 
Ny oppdatering ute; https://www.kickstarter.com/project...ssurized-growler-for-fresh-beer/posts/1889120

De skriver de har fått på plass distributør i bl.a. Canada og Norge - og at de forventer å starte leveranser der i juli. Men de sa også at de skulle bekrefte adresser tre uker før levering, så har mine tvil på juni.

De skriver også at de skal levere rewards fra distributør uten mva regning, tar det med ei klype salt, for det skal vel strengt tatt ikkje være mulig å importere noe uten å betale mva - uansett om det er gjennom en distributør.

Får vente i spenning og sjå, som vanlig .. kanskje vi rekker en fresh pils helt på tampen av sommeren, i 2019...
 
Wow!
Jaja, vi har nå allerede kommet til begynnelsen av juli, så de neste to ukene er vel ildprøven på om det holder vann eller ei det der; og hvorvidt å levere kickstarter rewards har noe prioritet forran alle andre som er villige til å betale nesten dobbelt så mye som vi gjorde i 2014?
 
Jeg bor i nærheten av Brewshop, og er innom der nesten hver uke. Hvis de stiller ut et par av disse i butikken tror jeg det blir veldig vanskelig å holde labbene unna :D
Og det tror jeg gjelder mange hjemmebryggere. Vil-ha-faktoren er veldig sterk på disse, ihvertfall for min egen del.
Men først må de jo levere.
 
Hmm, leste akkurat kommentarene på kickstarter. De er ikke utelukkende positive, for å si det mildt.
Tror kanskje jeg venter til de er synlige i butikken før jeg drar kortet.
 
De ser jævlig freshe ut, men det er også en grunn til at jeg ikke kjøper Early Access på steam f.eks. Kjøper sjeldent noe som er helt nytt på markedet før jeg får lest erfaringer. Nye Riptide-pumpa til blichmann har også noen småproblemer visstnok, denne hadde jeg tenkt å kjøpe sånn ca med en gang den kom i 230V.
 
Som norsk forbruker som handler hos et norsk selskap har du forsåvidt ingen verderdens risiko; så ville ikkje latt kommentarene på kickstarter påvirke det.

Er nok en del som kommer til å styre unna på bakrunn av måten selskapet opptrer; men de fleste som faktisk får produktene er jo fornøyde, antall feil har gått betydelig ned og de fleste som får problemer får hjelp. Men om det ikkje er et tema for deg, så er du nok trygg i forhold til å handle hos brewshop.no vil eg tippe.
 
Som norsk forbruker som handler hos et norsk selskap har du forsåvidt ingen verderdens risiko; så ville ikkje latt kommentarene på kickstarter påvirke det.

Er nok en del som kommer til å styre unna på bakrunn av måten selskapet opptrer; men de fleste som faktisk får produktene er jo fornøyde, antall feil har gått betydelig ned og de fleste som får problemer får hjelp. Men om det ikkje er et tema for deg, så er du nok trygg i forhold til å handle hos brewshop.no vil eg tippe.
Neida, er ikke redd for å legge igjen penger hos Brewshop. Tvert imot, har brukt noen kroner der, og det har jeg tenkt å fortsette med.

Sikkert noen som styrer unna det selskapet ja. Skjønner at man kan bli irritert når man har backet selskapet i 2+ år uten å ha mottatt noe produkt, og så er de "in stock" på Amazon.

Likevel tror jeg Ola Hjemmebrygger får store problemer med å forlate butikken her i Trondheim uten en uKeg etter å ha tafset på den :D
 
At det tar tid er ikkje noe nytt med kickstarter, ei at ting dukker opp på Amazon desverre; men direkte løgn og missvisende informasjon med overlegg gir bismak; men bare bra om Ola Hjemmebrygger kjøper en hel haug - de får garantert bedre service gjennom brewshop enn hos growlerwerks ... og kanskje, bare kanskje growlerwerks klarer å levere litt flere rewards :p

Prisen hos brewshop var jo faktisk ikkje så hakkande gæli heller
 
Tilbake
Topp