1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.
    Fjern notisen
  3. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Gruppekjøp av 'uKeg Pressurized Growler'? [Avsluttet]

En tråd i 'For privatpersoner' startet av BEikeland, 4 Des 2014.

1. BEikeland

BEikeland
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Det kan man sei, skulle tro de hadde råd til en PR rådgiver .. når de har 20 ansatte, nybygd "produksjonsklare"/lagerhall i USA og driver å donerer bort overskuddet sitt.

Men ja, snart over får man tru

2. BEikeland

BEikeland
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Ja, bare tenkte å gjøre det klart for evt andre som kunne misforstå. Hører bare bra ting om berewshop selv om eg ikkje har noe erfaring med dei.

ThomasSt liker dette.
  3. ThomasSt

ThomasSt
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Dårlig stil, helt klart.

Men Brewshop har de altså på lager, så du slipper nok å vente på WW3 :D

4. BEikeland

BEikeland
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hehe, de har vel vært på lager en stund allerede, og brewshop venter fremdeles på navn/adresse fra growlerwerks .. tradisjonelt har julehandelen tatt over omtrent på denne tiden av året, så vi får nå sjå.

5. Confusius

Confusius
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Dersom Brewshop får dårlig omtale her inne blant "alle" norske ølbryggere, vil salget av uKegs (og annet) gå dårligere. Dersom salget av uKegs fra Brewshop går dårligere vil Growlerwerks selge tilsvarende dårligere. Dersom Growlerwerks selger dårligere vil inntektene deres bli lavere. Alt henger sammen med alt, men få de til å forstå det...

6. Miguel

Miguel
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hvis man leser innleggene så håper jeg at ingen klandrer Brewshop, Men det er jo nesten så man vil bruke forbrukermakt og ikke kjøpe en uKeg i det hele tatt, mtp behandlingen KS'erne har fått. Det skal ikke være lov å ture frem akkurat som man vil (selv om man ser at man ikke har noe valg, men da har man hatt en ræva plan), uten å forvente at forbrukerne gjør noe med det.

7. Confusius

Confusius
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Har ingen grunn til dårlig omtale av Brewshop fra min side...

8. BEikeland

BEikeland
    Expand Collapse
    Registrert bruker

.. ja det er vel ca 4 uker siden nå. Regner med det betyr at uKegs selger godt i forkant av jul - og det må jo være gode nyheter på sett og vis. Kanskje like greit å pakke bort optimismen, sammen med påskepynten kanskje?

9. Manfred

Manfred
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Det er lys i tunnelen!

Nå har vi omsider fått listen over hva de forskjellige Kickstarter backere har bestilt, og vi er klare til å begynne å sende ut fra mandag av.
    Men det er endel av av kundene som ikke har bekreftet sin adresse til GrowlerWerks, og disse er ikke på listen, da det kan hende at noen har fått ny adresse i løpet av ventetiden.

De som ikke har bekreftet sin adresse, kan sende en email til info@growlerwerks.com. Skriv gjerne Kickstarter – Confirmation of address i emnefeltet, og vis til ordrenr fra Kickstarter-kampanjen :)

10. BEikeland

BEikeland
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Jøsses!

Når dere sier dere har å både growlere og addresser; og ikkje lengre er avhenig av Growlerwerks så kan eg jammen si meg enig i at det er lys i tunnellen! Høres bra ut!

11. Manfred

Manfred
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei, det var dessverre ingen Eikeland på listen. Har du svart på mail fra GrowlerWerks for å bekrefte adressen?

12. BEikeland

BEikeland
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Ja, fikk mailen 13. September mener eg, svarte 13. September og fikk tilbake en bekreftelse på innhold i orden som eg ba om. Det skal ikkje stå på meg. Kan prøve å spørre Growlerwerks om å prøve å få meg med på neste liste dere får, eller videresende mailen til dere evt.

13. Manfred

Manfred
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei, om du ikke har hørt noe fra GrowlerWerks ennå, send en mail til post@brewshop.no med navn, adresse og ordrereferanse fra Kickstarter. Vi har sendt ut til de aller fleste nå, men fremdeles ingen Eikeland.

14. Dag Frode Aasnes

Dag Frode Aasnes
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei hr der
    Hei hr dere sendt ut til Dag.frode.aasnes ?

15. Manfred

Manfred
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Dessverre, ingen Aasnes på listen heller. Send navn, adresse og ordrenummer til post@brewshop.no :)

16. Dag Frode Aasnes

Dag Frode Aasnes
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei jeg har betalt for to stk og fikk være med på batchen da den ene ikke hadde betalt.
    Det var 2x + 2 overrekk beskyttelse

17. Manfred

Manfred
    Expand Collapse
    Registrert bruker

OK, så da er du med på ordren til Eikeland? Da får vi nok detaljene fra GrowlerWerks i løpet av kvelden.

18. BEikeland

BEikeland
    Expand Collapse
    Registrert bruker

De kommer til meg ja; se PM - fikk aldri svar der.

Fikk pakkesporing nettopp, så distribusjon til uka tenker eg

19. Dag Frode Aasnes

Dag Frode Aasnes
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

takker

20. BEikeland

BEikeland
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Del denne siden