• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Gruppekjøp av 'uKeg Pressurized Growler'? [Avsluttet]

Det kan man sei, skulle tro de hadde råd til en PR rådgiver .. når de har 20 ansatte, nybygd "produksjonsklare"/lagerhall i USA og driver å donerer bort overskuddet sitt.

Men ja, snart over får man tru
 
Hm, jeg formulerte meg dårlig.
Jeg har aldri mistenkt at Brewshop har vært å klandre i denne saken, har bare gode erfaringer med de.

Men GrowlerWerks må da ordne opp i dette og få lister ut til Brewshop og andre forhandlere rundt om i verden.
Merkelige greier...
Ja, bare tenkte å gjøre det klart for evt andre som kunne misforstå. Hører bare bra ting om berewshop selv om eg ikkje har noe erfaring med dei.
 
Dårlig stil er det uansett. Har ikke bestilt selv, men virker nesten som at man ikke får de før steampunk blir en nødvendighet, og ikke bare et design, type etter WW3 i Europa.
Dårlig stil, helt klart.

Men Brewshop har de altså på lager, så du slipper nok å vente på WW3 :D
 
Hehe, de har vel vært på lager en stund allerede, og brewshop venter fremdeles på navn/adresse fra growlerwerks .. tradisjonelt har julehandelen tatt over omtrent på denne tiden av året, så vi får nå sjå.
 
Dersom Brewshop får dårlig omtale her inne blant "alle" norske ølbryggere, vil salget av uKegs (og annet) gå dårligere. Dersom salget av uKegs fra Brewshop går dårligere vil Growlerwerks selge tilsvarende dårligere. Dersom Growlerwerks selger dårligere vil inntektene deres bli lavere. Alt henger sammen med alt, men få de til å forstå det...
 
Hvis man leser innleggene så håper jeg at ingen klandrer Brewshop, Men det er jo nesten så man vil bruke forbrukermakt og ikke kjøpe en uKeg i det hele tatt, mtp behandlingen KS'erne har fått. Det skal ikke være lov å ture frem akkurat som man vil (selv om man ser at man ikke har noe valg, men da har man hatt en ræva plan), uten å forvente at forbrukerne gjør noe med det.
 
Once we have your email you should receive a shipment confirmation for your rewards within a week or two.
.. litt sånn x-files følelse; seeing is believing..

.. ja det er vel ca 4 uker siden nå. Regner med det betyr at uKegs selger godt i forkant av jul - og det må jo være gode nyheter på sett og vis. Kanskje like greit å pakke bort optimismen, sammen med påskepynten kanskje?
 
.. ja det er vel ca 4 uker siden nå. Regner med det betyr at uKegs selger godt i forkant av jul - og det må jo være gode nyheter på sett og vis. Kanskje like greit å pakke bort optimismen, sammen med påskepynten kanskje?
.. ja det er vel ca 4 uker siden nå. Regner med det betyr at uKegs selger godt i forkant av jul - og det må jo være gode nyheter på sett og vis. Kanskje like greit å pakke bort optimismen, sammen med påskepynten kanskje?

Det er lys i tunnelen!

Nå har vi omsider fått listen over hva de forskjellige Kickstarter backere har bestilt, og vi er klare til å begynne å sende ut fra mandag av.
Men det er endel av av kundene som ikke har bekreftet sin adresse til GrowlerWerks, og disse er ikke på listen, da det kan hende at noen har fått ny adresse i løpet av ventetiden.

De som ikke har bekreftet sin adresse, kan sende en email til info@growlerwerks.com. Skriv gjerne Kickstarter – Confirmation of address i emnefeltet, og vis til ordrenr fra Kickstarter-kampanjen :)
 
Jøsses!

Når dere sier dere har å både growlere og addresser; og ikkje lengre er avhenig av Growlerwerks så kan eg jammen si meg enig i at det er lys i tunnellen! Høres bra ut!
 
Jøsses!

Når dere sier dere har å både growlere og addresser; og ikkje lengre er avhenig av Growlerwerks så kan eg jammen si meg enig i at det er lys i tunnellen! Høres bra ut!
Hei, det var dessverre ingen Eikeland på listen. Har du svart på mail fra GrowlerWerks for å bekrefte adressen?
 
Ja, fikk mailen 13. September mener eg, svarte 13. September og fikk tilbake en bekreftelse på innhold i orden som eg ba om. Det skal ikkje stå på meg. Kan prøve å spørre Growlerwerks om å prøve å få meg med på neste liste dere får, eller videresende mailen til dere evt.
 
Ja, fikk mailen 13. September mener eg, svarte 13. September og fikk tilbake en bekreftelse på innhold i orden som eg ba om. Det skal ikkje stå på meg. Kan prøve å spørre Growlerwerks om å prøve å få meg med på neste liste dere får, eller videresende mailen til dere evt.
Hei, om du ikke har hørt noe fra GrowlerWerks ennå, send en mail til post@brewshop.no med navn, adresse og ordrereferanse fra Kickstarter. Vi har sendt ut til de aller fleste nå, men fremdeles ingen Eikeland.
 
Snubla over denne saken på Kickstarter, og må si det frister å bestille. Lurer i den forbindelse på om noen (fortrinnsvis Bergensområdet) kunne tenke seg å gå sammen om en 12-pack 128oz for å få ned prisen og frakten litt?

https://www.kickstarter.com/project...ressurized-growler-for-fresh-beer/description

Edit:
Følgende har meldt interesse om vi får bestilt 12stk til ca 1000 NOK/stk

BEikeland, 4 stk
klone, 1 stk
Kaspar, 1stk
hjemmebrygger, 2 stk
Rune Alm, 2 stk
Confusius, 1 stk
Palme, 1 stk

Edit:
Da er kickstarter perioden over og 12 uKeg på vei til de første som meldte interesse.

Hei jeg har betalt for to stk og fikk være med på batchen da den ene ikke hadde betalt.
Det var 2x + 2 overrekk beskyttelse
 
Tilbake
Topp