Oslomesterskapet i ølbrygging

Takk for invitasjonen, men det ville være for galt med en Oslo-mester fra Hadeland;).
Neida - men jeg tror ikke jeg er i landet på det tidspunktet, faktisk. Og dessuten har jeg ikke 20 liter akkurat nå av noe som jeg tror jeg ville presentere. (Bare av sånt som jeg har tenkt å helle ut:(.) Og jeg ville ikke fått noe ferdig til det tidspunktet, er jeg redd.
 
Sist redigert:
Vi bør vel være minst 25-30 bryggere for at det skal bli noe særlig greier av det.[emoji4]
 
Takk for invitasjonen, men det ville være for galt med en Oslo-mester fra Hadeland;).
Neida - men jeg tror ikke jeg er i landet på det tidspunktet, faktisk. Og dessuten har jeg ikke 20 liter akkurat nå av noe som jeg tror jeg ville presentere. (Bare av sånt som jeg har tenkt å helle ut:(.) Og jeg ville ikke fått noe ferdig til det tidspunktet, er jeg redd.
Når jeg ser på signaturen din, finner jeg det merkverdig at du ikke har øl å presentere! (Vent litt, måtte det være 20 liter!?)
 
Når jeg ser på signaturen din, finner jeg det merkverdig at du ikke har øl å presentere! (Vent litt, måtte det være 20 liter!?)

Jeg har en god del mer enn 20 liter, ja:D. Men det meste av det som står listet opp under her, er det bare noen få flasker igjen av. Alt av det tyske har blitt sørgelig desimert gjennom sommeren - men jeg brygget i alle fall ikke sommerøl til ingen nytte:p! Og det har spasert ganske mange kasser ut av døra i det siste. Underlig, hvordan de får bein å gå på:).
 
God og gammel tradisjon som jeg dessverre ikke får med meg i år. Hva med å velge et fast eller flytende men likevel forutsigbart tidspunkt for mesterskapet, sånn at man kan markere dagen i kalenderen? F.eks første lørdag etter høstjevndøgn (uavhengig av månefaser)?
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp