Det er satt opp bord når du kommer, så finner du deg et bord å stå ved/bak/forran(opp til deg). Der skal du servere ølet ditt til publikum. Der andre arrangement gjerne har forhåndsplassert bryggerne så er det selvbetjening så vidt jeg vet i gamlebyen.ok, thats it ? Stand er det på stedet eller ?
peram
hepp.
Som førstereisdeltager på dette arrangementet her er jeg særdeles usikker på hva som forventes av meg utover det å stille med øl, så hvis noen veteraner kunne forbarme seg over en fersking og dele litt info så hadde jeg satt stor pris på det....
peram
Var det ikke dette ritualet som resulterte i denne tråden?@Bård har du kuttet ut «innvielsesritualet» hvor alle førstegangere måtte kysse deg på rumpa iført klovnenese på bakrommet?
Litt sent for dette årets fest, men annonsering av dato for festen mye tidligere anbefales. Mye som skjer om høsten, og hvis dagen allerede er reservert til fest er det enkelt å si nei til annet som dukker opp.Skulle ønske noen kunne fortelle meg hva jeg kan gjøre for å få flere til å delta på årets feteste fest.
Det er da vitterlig nok folk som brygger øl der ute?