• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Gruppekjøp av 'uKeg Pressurized Growler'? [Avsluttet]

Der klarte de jammen å få opp gårsdagens oppdatering. 99% samme BS som forgje mnd, inkluse å donere bort overskuddet (som muligens er i strid med rettningslinjene til Kickstarter).

Ikkje et pip om internasjonale distributører denne gangen heller.

Ser ut som vi er tilbake til å håpe "neste sommer" ja. Øl-i-park sessongen er i allfall over hvert øyeblikk :p
 
Har fulgt med på denne en stund. Gå sammen alle mann og si at dere vil heve kjøpene og ikke vil anbefale produsenten til noen?
 
Både Kickstarter selv og produsent er vel dekka så lenge det ikkje er snakk om svindel el.l. - men selv i sånne tilfeller er man gjerne ute å kjører allikevel da det ikkje oppdages før pengene er borte, og å saksøke noen som har trylla bort pengene du vil ha tilbake er litt meningsløst.
 
Dear Bjørn Eikeland,
Your Kickstarter rewards are ready to ship, but we need you to confirm your address first! Below is your ID number and the name & shipping address we have on file.

If your address is correct:
Reply to this email with your ID number and a positive confirmation that your address is correct.

If you need your uKeg sent somewhere else:
Reply to this email with your ID number and the new address to send your rewards to.

Once we have your email you should receive a shipment confirmation for your rewards within a week or two.

.. litt sånn x-files følelse; seeing is believing..
 
Der klarte de jammen å få opp gårsdagens oppdatering. 99% samme BS som forgje mnd, inkluse å donere bort overskuddet (som muligens er i strid med rettningslinjene til Kickstarter).

Ikkje et pip om internasjonale distributører denne gangen heller.

Ser ut som vi er tilbake til å håpe "neste sommer" ja. Øl-i-park sessongen er i allfall over hvert øyeblikk :p
Men det gir da ingen mening!
Jeg kjøpte min i butikken hos Brewshop for snart 4 uker siden. De er på lager!

"Pre-Order" av alle slags varer er forholdsvis uaktuelt kan en godt si :eek:
 
Kan være at noen er øremerket preorder, og andre er øremerket retail-salg? Preorderne er vel de som gir minst tilbake i kassa, og brewshop må få penger av produsenten, siden pengene er betalt til produsenten, hvis de skal dele ut kickstarter-preorders?

Bare ræva spekulasjoner.
 
Men det gir da ingen mening!
Jeg kjøpte min i butikken hos Brewshop for snart 4 uker siden. De er på lager!

"Pre-Order" av alle slags varer er forholdsvis uaktuelt kan en godt si :eek:
Pre-order er helt greit, norske forhandlere er helt greit, Kickstarter er for optimister.

Brewshop har ikkje vært en part i saken; de har bare fått jobben med å levere ... og det har vært GrowlerWerks som har holdt igjen å gi Brewshop adresser å sende til selv om produktet har vært på lager i Norge.

Eneste brewshop er "skyldig" i er å tru på det GrowlerWerks sier, og det går nok over etterhvert :p
 
Kan være at noen er øremerket preorder, og andre er øremerket retail-salg? Preorderne er vel de som gir minst tilbake i kassa, og brewshop må få penger av produsenten, siden pengene er betalt til produsenten?

Bare ræva spekulasjoner.
Produsenten leverte egne pre-order før kickstarter, og har fokusert på nye salg og distributører det to siste årene. Hvordan dealen er med brewshop er ikkje godt å sei, men er det er produsent det står på er det ingen tvil om.
 
Ja, det er produsent. Har bare veldig godt inntrykk av Brewshop de to gangene jeg har bestilt noe derfra. Jeg trodde at man skulle kunne hente ut kickstarterne sine hos brewshop, men da har jeg misforstått
 
Ja, det er produsent. Har bare veldig godt inntrykk av Brewshop de to gangene jeg har bestilt noe derfra. Jeg trodde at man skulle kunne hente ut kickstarterne sine hos brewshop, men da har jeg misforstått
"Jo" men brewshop veit ikkje hvem som har støttet kickstsarter; og gorwlerweks har ikkje hatt det travelt å formidle det til brewshop
 
"Jo" men brewshop veit ikkje hvem som har støttet kickstsarter; og gorwlerweks har ikkje hatt det travelt å formidle det til brewshop

Right.. Så kanskje det jeg sa først. GW har sendt ut til retail, til retail priser, men vil ikke "gi bort" noen, siden noen av disse da må tilbakefaktureres til Brewshop, siden de allerede er betalt for via KS, og også betalt for av Brewshop.

Igjen synsing, som egentlig ikke er noe poeng. The shit is still in the fan.
 
Right.. Så kanskje det jeg sa først. GW har sendt ut til retail, til retail priser, men vil ikke "gi bort" noen.
Ordlyden tilsier at growlerwerks har sent ut X antall ekstra til brewshop - men hvordan dei gjør opp seg i mellom vites ikkje. Og det ville ikkje vært første gangen hva de sier og hva de gjør ikkje matcher 100% :p
 
Dårlig stil er det uansett. Har ikke bestilt selv, men virker nesten som at man ikke får de før steampunk blir en nødvendighet, og ikke bare et design, type etter WW3 i Europa.
 
Hm, jeg formulerte meg dårlig.
Jeg har aldri mistenkt at Brewshop har vært å klandre i denne saken, har bare gode erfaringer med de.

Men GrowlerWerks må da ordne opp i dette og få lister ut til Brewshop og andre forhandlere rundt om i verden.
Merkelige greier...
 
Tilbake
Topp