Oslomestetskapet i ølbrygging 2018. Lørdag 15 september.

Sånn siden bård nettopp har hatt bursdag og greier - så får dette bli årets bursdagsgave. Jeg melder meg herved på årets (2018) oslomesterskap i ølbrygging. Jeg forplikter meg herved (frem til oktober) å ha et fat stående reservert til mesterskapssammenheng.
 
Sånn siden bård nettopp har hatt bursdag og greier - så får dette bli årets bursdagsgave. Jeg melder meg herved på årets (2018) oslomesterskap i ølbrygging. Jeg forplikter meg herved (frem til oktober) å ha et fat stående reservert til mesterskapssammenheng.
Fantastisk! Godt å få deg tilbake!
 
Mulig dette står et eller annet lurt sted, men opplys oss enfoldige. Hva er greia med oslomesterskapet?
 
Greia er: mer løssluppent enn de formelle konkurransene, du og alle gjestene får mat, 3 priser: oslomesteren (publikums favoritt), årets outsider (i fjor vant Kim Bang med en mjød ingen av oss noen sinne vil glemme) samt dommernes pris.
Ta med tilsvarende 1 fat (eller mer).
Minst like mye fest som konkurranse. Maten blir knallbra!
 
Greia er: mer løssluppent enn de formelle konkurransene, du og alle gjestene får mat, 3 priser: oslomesteren (publikums favoritt), årets outsider (i fjor vant Kim Bang med en mjød ingen av oss noen sinne vil glemme) samt dommernes pris.
Ta med tilsvarende 1 fat (eller mer).
Minst like mye fest som konkurranse. Maten blir knallbra!
Ah, det er det opplegget der! Det virker jo helt genialt! Ett fat, det blir sånn omtrent tre kasser? Av samme øl, antakelig? Må nesten brygge noe for anledninga, da, isåfall.
 
Klarte ikke 22. Måtte bli 15.09 evt kan det flyttes til 6 okt. Om ALLE protesterer..

Neeei! Ikke 15/9!
Da har jeg første offisielle Norske Doppelkopf-fest. Og det er ikke om sånn dobbelthode som man får etter å ha vært på Oslomesterskapet...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ah, det er det opplegget der! Det virker jo helt genialt! Ett fat, det blir sånn omtrent tre kasser? Av samme øl, antakelig? Må nesten brygge noe for anledninga, da, isåfall.
Ja 3 kasser blir vel rundt 24 liter. Sikkert lurt å holde seg til 1 brygg i såfall ja. Det blir vel 200 stk med stort og smått som skal smake og stemme, så da blir det akkurat passelig volum til hver.
 
Folkens. Vi trenger litt flere bryggere for å få dette til.

Gi beskjed til alle som kan tenkes å ville delta.
Og så gi beskjed til de andre.
 
Tilbake
Topp