Torshov Bryggeri

Takk for info.Da skal e prøve noe som er nesten i same gata
Om jeg skulle gi et tips måtte det være å sette hurtigkobling hann på pumpen og så feste hurtigkobling hunn på krana. Dermed kan du koble fra de viktigste "kokedelene" uten å måtte skru ting av og på plastgjengene. De hersens plastgjengene er nok det som ryker først.
 
Det er det e tenker på.Må bare finne ut om e skal lage en kveil av kobber eller kjøpe den i RR.E kommer til å ha en kokeplate under en kjele og plata vil bli styrt av en Grainfather Connect så e kan stegmeske
 
Driver og planlegger bryggeri selv om dagen. Ser du kjører Blichmann kjele på induksjonplate, går det bra? Ser alle steder de selger Blichmannkjelene at de skriver at de ikke funker/tåler induksjon.
 
Driver og planlegger bryggeri selv om dagen. Ser du kjører Blichmann kjele på induksjonplate, går det bra? Ser alle steder de selger Blichmannkjelene at de skriver at de ikke funker/tåler induksjon.
Jeg har ikke hatt noe problem med den annet enn at den bråker en hel del på induksjon sammenlignet med andre tykkbunnede kjeler. Men jeg har ikke Blichmann kjelen på induksjon lengre. kjører varme fra ekstern kilde nå.
 
Tilbake
Topp