• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt Kraftig pumpe til whirlpool

Jeg fikk min RipTide fra Brewshop idag. Skikkelig beefcake! Får ikke brygget med det første, så noen andre får æren av å dele erfaring først.

En ting som er litt rart dog. Kabelen er en helt vanlig tynn lampetledning uten jord. Det bør da være jord på elektriske aparater som skl være i kontakt med vann. Produktet er CE merket og det hele, så litt mystisk
 
Jeg fikk min RipTide fra Brewshop idag. Skikkelig beefcake! Får ikke brygget med det første, så noen andre får æren av å dele erfaring først.

En ting som er litt rart dog. Kabelen er en helt vanlig tynn lampetledning uten jord. Det bør da være jord på elektriske aparater som skl være i kontakt med vann. Produktet er CE merket og det hele, så litt mystisk
det er ikke noen skrue som sitter rett i godset der du skall sette på jording?
 
det er ikke noen skrue som sitter rett i godset der du skall sette på jording?

Nope. Det står også at alle med CE-merket modell skal « disrdgard any info about GFCI breakers» og så er det vilde av en kabel med 3 ledere (amerikanske) veldig merkelig.
 
Jeg fikk min RipTide fra Brewshop idag. Skikkelig beefcake! Får ikke brygget med det første, så noen andre får æren av å dele erfaring først.

En ting som er litt rart dog. Kabelen er en helt vanlig tynn lampetledning uten jord. Det bør da være jord på elektriske aparater som skl være i kontakt med vann. Produktet er CE merket og det hele, så litt mystisk
Hva står det i samsvarserklæringen?
 
Jeg har mottattt 2 stk Blichmann Riptide, men har ikke rukket å pakke pakken fra posten opp enda. For et liv! Det stikker skikkelig kjepper i bryggeri virksomheten min.
 
Håper du følger opp med det eventuelle svaret du får fra Brewshop her inne! Hadde også vært greit med bilder av ledning og pumpe om du har det tilgjengelig.
 
Det er brukt et Eurostøpsel, med spesifikasjoner på 250V og inntil 2,5A. Brukes på/til dobbeltisolert utstyr. Utstyret skal være merket med dobbel firkant som det var bilde av tidligere i tråden. Det er vel et merkeskilt et eller annet sted på den?
 
Det er brukt et Eurostøpsel, med spesifikasjoner på 250V og inntil 2,5A. Brukes på/til dobbeltisolert utstyr. Utstyret skal være merket med dobbel firkant som det var bilde av tidligere i tråden. Det er vel et merkeskilt et eller annet sted på den?
Jepp det var en lapp under «foten» Skal se om jeg får tatt et bilde av den imorgen.
 
Fant vi ut noe mer om dette med jording? Ellers noen som har testa pumpa? Sikkert feil tråd å dra videre på men....
 
Kom ikke til bunns i dette med jording men jeg har testet et brygg på den. Den er helt fantastisk! Superstille i forhold til chugger og march, og er kraftigere også. Ca en dl i sekundet.
 
Tilbake
Topp