Om øl i mediene

Alkohol farligere enn crack og amfetamin :rolleyes:... Noe sier meg at disse ikke har førstehåndserfaring med mennesker som har brukt den møkka der. Eller erfaring med godt innrøkte mennesker. Det er kun de som er brukere av tyngre stoffer som crack og hasj selv som ikke ser hvor begrenset skadeomfanget til alkohol er kontra annen rus. Vi ser noen problemer med børst fordi store deler av befolkingen har et forhold til stoffet. Det og samtidig redusere øl, vin, brennevin til et enkelt rusmiddel er håpløs og historieløst. Men dette kommer jo fra samme folk som vil forby biffen. De får ta seg noen trekk til av pipa og satse på at de får en åpenbaring som er mer vettug.
 
Jeg har her og nå bestemt meg for å starte ett parti... gjærpartiet... jeg har milliarder av støttespillere, og min første sak på agendaen er å forby dusteforslag som bare folk helt uten bakkekontakt vil finne på å fremme. Det neste blir å få innført båndtvang på alt av veganere, vegitarianere og anna ræl på grunnerløkka og forsåvidt resten av landet
Chiefen for PRESIDENT.
Må vel bli republikk og da.. jaja det er jeg og for da sikkert
 
Nei og ja... er vokst opp på gård langt borte fra kaffebarer og miljøradikalere som tror verden svever rundt dem.
 
Er vel et av de aller letteste stoffene å få tak i, og man trenger ikke bevege seg ut "på gata" engang. Hvis man f.eks går inn på en KIWI-butikk og spør betjeningen med litt lav stemme når det ikke er veldig mye trafikk i butikken, så fører de deg med til et område hvor de har pallevis av dette stoffet.

Så finnes det noen versjoner av det som leder en stakkar rett ut i alkoholisme, nemlig de som bruser. Plutselig en dag så er lokale dealeren (nærbutikken) utsolgt, men suget etter de deilige boblene blir for stort og så går man i hylla som stenger kl åtte. Helt likt som at alle som har trehjulssykkel som barn ender opp med motorsykkel og det som verre er når de blir voksne.
 
De burde konsentrere seg om dette stoffet, livsfarlig:
http://dhmo.org/facts.html

Nå skal det vel veldig store doser til, men folk som er blitt lurt til å tro at dette stoffet faktisk er veldig sunt, har greidd å ta livet av seg gjennom for stort forbruk. I min tid som lektor iakttok jeg med forferdelse hvordan misbruket grep om seg. Avhengige elever ble sykelig opptatt av å få fornyet beholdningen sin, og klarte seg ikke uten alltid å ha det tilgjengelig.

Det er åpenbart at det ligger en konspirasjon bak dette, en konspirasjon som myndighetene og store private firmaer er involvert i. På min skole ble faktisk brukerutstyr - "sponset" av et lokalt firma - delt ut gratis til elevene. Da jeg tok opp dette med ledelsen, og la fram dokumentasjon på skadevirkningene, ble jeg bedt om å holde kjeft, eller vurdere min stilling.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp