Stygge riper i BB30 ved mottak...

Flere som har vært borti det samme å motta Beer Brew og sett flere stygge riper og bulker i maskinen?
Har klaget til Olbrygging.no men ikke ikke mottatt svar på dette... Heller ikke var de flink på å ta telefon, skuffende.

De bulkene på det ene bildet er kun fra håndtakene så det er forståelig, men de andre ripene ser ikke så ille ut på bilder men tro meg, de er dype!
Fikk ikke tatt bilde av de nederst i kjelen men jeg fant 6 dype riper..

Håper på svar snart og få benyttet garantien hvertfall, veldig synd da jeg har hørt mye positivt om de og derfor jeg handla der... :-(
8b647391e17574a5eff2cd2bdfd7fd1c.jpg
090a696f1865202255e6c2b13ffcf594.jpg
504cfaff3762349ba2ac49f778203d19.jpg


Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Ripene er ikke greit altså. Men jeg har også hatt en slik hendelse med ølbrygging. Når jeg først startet å brygge brygget jeg ferdige sett. Etter en stor bestilling av div utstyr fra Olbrygging fikk jeg en eske hvor en flaske Star San har brutt forseglingen og lekket ut i forpakningen. Fikk tilsendt et ekstra ølsett som plaster på såret, men det var ganske kjipt å skulle vaske det av absolutt alt.
 
Ripene er ikke greit altså. Men jeg har også hatt en slik hendelse med ølbrygging. Når jeg først startet å brygge brygget jeg ferdige sett. Etter en stor bestilling av div utstyr fra Olbrygging fikk jeg en eske hvor en flaske Star San har brutt forseglingen og lekket ut i forpakningen. Fikk tilsendt et ekstra ølsett som plaster på såret, men det var ganske kjipt å skulle vaske det av absolutt alt.
Nei jeg ble litt sjokkert at ett produkt fra en såpass seriøst leverandør som de at slike ting kan skje, nå skal jeg selvfølgelig ikke si at dette er Ølbrygging.no sin skyld men kanskje leverandør, det er sløvt uansett å ikke oppdage dette [emoji849]
Herlig å vaske vekk starsan, skylle skylle skylle[emoji42][emoji28]
De ser nokk alvorlig på det når de først tar tak i saken... :)
Den blir hvertfall ikke brukt før jeg har fått noe svar.


Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
I min erfaring (Med Beer brew & Ølbrygging) .. er at de tar tak i ting rimelig kvikt ! Jeg hadde trøbbel med en bb30A,sendte mail, og ny var i posten i løpet av et par dager... Tror nok du har vært uheldig her, vær litt tålmodig.. dette ordner de garantert opp i !:D
 
I min erfaring (Med Beer brew & Ølbrygging) .. er at de tar tak i ting rimelig kvikt ! Jeg hadde trøbbel med en bb30A,sendte mail, og ny var i posten i løpet av et par dager... Tror nok du har vært uheldig her, vær litt tålmodig.. dette ordner de garantert opp i !:D
Så bra![emoji4]
Har hørt at de bruker å være ganske effektiv ja :) venter i spenning! Har havna midlertidig i rullestol for noen måneder så var så gira på å få starta igang nå! Hehe får bare vente i tålmod litt til! (Sinnsykt vanskelig å hente en så står pakke i rullesto forresten[emoji23])

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Det samme skjedde meg 2 ganger. Men tredje gangen ble det bra. Opplevde ikke ølbrygging.no som vanskelige.
 
Tilbake
Topp