Ispindel - elektronisk hydrometer til overvåkning av gjæring og temperatur

Prøvde og bytte gyroscope. Men samme feil.. tror faktisk det er Wemos'en?? kan den skape seg?
Det kan det absolutt være. Jeg har måttet bytte WEMOS en gang, men da pga reset problem mener jeg. Kalibreringsrutinen har tatt knekken på i hvertfall en gyro hos meg.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
 
Det kan det absolutt være. Jeg har måttet bytte WEMOS en gang, men da pga reset problem mener jeg. Kalibreringsrutinen har tatt knekken på i hvertfall en gyro hos meg.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Tror jeg kjøpte en ny.. men må vente på nye gyro'er.. så da for jeg prøve d... mistet litt piffen på dette nå når det skulle skape seg sååå mye..
 
Sliter med å koble ISPINDEL opp mot Brewfather når jeg må gå via WIFI repeater. Noen som har vært borti noe lignende? Fungerer fint med oppkobling direkte mot WIFI router
 
Skulle fått tak i beholdere og slede. Har noen link eller liggnende til ebay etc til noen som de vet passer ok sammen?
 
Sliter med å koble ISPINDEL opp mot Brewfather når jeg må gå via WIFI repeater. Noen som har vært borti noe lignende? Fungerer fint med oppkobling direkte mot WIFI router
Jeg sleit med det samme. Løste det ved å sette opp repeater/extender uten passord.
Bruker monitor.beer (uten at det har noe med saken å gjøre). :)
 
Har laget meg en ispindel, når jeg hadde lastet inn programmet å startet den opp fekk jeg koble til den med wifi, tastet inn ip adressa å fikk inn ispindelen, når jeg trykket på kalibrer, så begynte den å blinke som f***. å jeg får ikke lengre koble til den med wifi. noen som har noen forslag på problemet? eller er det berre å lage en ny?
 
Har akkurat kalibrert en siste generasjon iSpindel, men jeg så at den blir aldri helt stabil på vinkelen, den ligger typisk å pendler på 0.1 grad, selv om den ligger i ro på et bord.
Er det normalt?

Jeg sendte en mail til Tjorben hos iSpindel, men fikk bare til svar at han bare styrte hardware og ikke kunne hjelpe med kalibrering....
 
Har laget en iSpindel basert på PCB 4.0. Utfordringen min er at i rent vann viser den 17grader :-( om jeg legger i vekt, uansett hvilken side, så synker den lenger ned, og vinkelen synker også :-( Noen som har tips for å øke vinkelen i rent vann?
 
Tilbake
Topp