Vis vedlegget 37894
Har faktisk en uåpnet ebay gyro liggende hvis du er interessert for å prøve.
Dette er dei jeg har brukt på mine ispindler.
Hvor holder du til i norge?
Vis vedlegget 37894
Har faktisk en uåpnet ebay gyro liggende hvis du er interessert for å prøve.
Dette er dei jeg har brukt på mine ispindler.
Det kan det absolutt være. Jeg har måttet bytte WEMOS en gang, men da pga reset problem mener jeg. Kalibreringsrutinen har tatt knekken på i hvertfall en gyro hos meg.Prøvde og bytte gyroscope. Men samme feil.. tror faktisk det er Wemos'en?? kan den skape seg?
Det kan det absolutt være. Jeg har måttet bytte WEMOS en gang, men da pga reset problem mener jeg. Kalibreringsrutinen har tatt knekken på i hvertfall en gyro hos meg.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Ja, det er flere som har hatt problem med firmware på WEMOS. Se dette forumet:Finnes det noe måte og resette hele enheten på? dvs fjerne sofware på hele Wemos'en?
Hvor holder du til i norge?
Jeg sleit med det samme. Løste det ved å sette opp repeater/extender uten passord.Sliter med å koble ISPINDEL opp mot Brewfather når jeg må gå via WIFI repeater. Noen som har vært borti noe lignende? Fungerer fint med oppkobling direkte mot WIFI router
Kjøpte 3.1. Men fant de nyere etter på, litt kjapp på kjøp knappen.Hvilken versjon kjøpte du? V3.1, V3.2 eller V4.0?
iSpndel_4.0 - Share Project - PCBWay
Hvordan løste du det?Har laget en iSpindel basert på PCB 4.0. Utfordringen min er at i rent vann viser den 17grader :-( om jeg legger i vekt, uansett hvilken side, så synker den lenger ned, og vinkelen synker også :-( Noen som har tips for å øke vinkelen i rent vann?
Fant ingen løsning :-( Tror jeg har prøvd alle mulige løsninger........Hvordan løste du det?