Bryggesoftware: Brewing Day

Heisann.

Da har endelig resultatet av mye jobb blitt lagt ut på sidene.

Det er ikke noe ny funksjonalitet sånn med tanke på brygging, men hele applikasjonen er redesignet. Mye med tanke på å fungere bedre på mobile enheter og tablets, men det har også gitt meg mye muligheter til å rydde opp i endel av koden før kodebasen blir utvidet ytterligere.

Som sagt så er utseendet endret, men funksjonaliteten skal være tilsvarende det den var før. Hvis noen finner noen bugs så håper jeg de skriker ut her. Jeg kommer til å gjøre endel korrigereringer på småting de neste dagene, før jeg kommer til å sette igang med endel utviklingspunkter jeg har planlagt en stund nå, men som har vært på vent til jeg har blitt ferdig med den nye layouten.

Ris og ros mottas med takk :)
 
Heisann.

Da har endelig resultatet av mye jobb blitt lagt ut på sidene.

Det er ikke noe ny funksjonalitet sånn med tanke på brygging, men hele applikasjonen er redesignet. Mye med tanke på å fungere bedre på mobile enheter og tablets, men det har også gitt meg mye muligheter til å rydde opp i endel av koden før kodebasen blir utvidet ytterligere.

Som sagt så er utseendet endret, men funksjonaliteten skal være tilsvarende det den var før. Hvis noen finner noen bugs så håper jeg de skriker ut her. Jeg kommer til å gjøre endel korrigereringer på småting de neste dagene, før jeg kommer til å sette igang med endel utviklingspunkter jeg har planlagt en stund nå, men som har vært på vent til jeg har blitt ferdig med den nye layouten.

Ris og ros mottas med takk :)
Hei Øyvind.

Flott med ny versjon!
Gleder meg til ny funksjonalitet kommer fremover.

Kom over en bug her nå, men den var der før du la ut siste versjon også.
Når jeg legger inn FG i Bottling & Kegging steget, håndteres ikke FG under 1.000.
Jeg brygger en Brut IPA nå, og den har nå SG på 0.998. Men dette blir da 1.002 etter kalkuleringer, legger jeg inn 0.985 blir den til 1.015.
 
Hei Øyvind.

Flott med ny versjon!
Gleder meg til ny funksjonalitet kommer fremover.

Kom over en bug her nå, men den var der før du la ut siste versjon også.
Når jeg legger inn FG i Bottling & Kegging steget, håndteres ikke FG under 1.000.
Jeg brygger en Brut IPA nå, og den har nå SG på 0.998. Men dette blir da 1.002 etter kalkuleringer, legger jeg inn 0.985 blir den til 1.015.

Takk for tilbakemeldingen. Skal ta en titt på denne buggen. Jeg skjønner nok hvorfor dette skjer når jeg tenker på hvordan logikken er skrevet :)
 
Heisann.

Da har endelig resultatet av mye jobb blitt lagt ut på sidene.

Det er ikke noe ny funksjonalitet sånn med tanke på brygging, men hele applikasjonen er redesignet. Mye med tanke på å fungere bedre på mobile enheter og tablets, men det har også gitt meg mye muligheter til å rydde opp i endel av koden før kodebasen blir utvidet ytterligere.

Som sagt så er utseendet endret, men funksjonaliteten skal være tilsvarende det den var før. Hvis noen finner noen bugs så håper jeg de skriker ut her. Jeg kommer til å gjøre endel korrigereringer på småting de neste dagene, før jeg kommer til å sette igang med endel utviklingspunkter jeg har planlagt en stund nå, men som har vært på vent til jeg har blitt ferdig med den nye layouten.

Ris og ros mottas med takk :)
Din luring.
I den nye layouten har du fjernet menyen for å legge inn og se på forbedringsønsker....
 
Hei. Liker brewingday veldig godt, men i går og i dag har jeg ikke kommet videre etter at jeg har logget inn. Når jeg trykker på mine oppskrifter kommer det ikke opp noe. Trykker jeg på + tegnet nede i høyre hjørne skjer det samme. Har prøvd både med google chrome og safari.
 
Hei. Liker brewingday veldig godt, men i går og i dag har jeg ikke kommet videre etter at jeg har logget inn. Når jeg trykker på mine oppskrifter kommer det ikke opp noe. Trykker jeg på + tegnet nede i høyre hjørne skjer det samme. Har prøvd både med google chrome og safari.
Hei Bjørn,

Jeg har klart å reprodusere feilen her hos meg, så da skal jeg klare å få fikset opp i dette. Det burde ikke ta så lang tid. Jeg gir deg beskjed når du kan prøve på nytt :)
 
@Bjørn Mageland Da skal feilen være løst. Si ifra hvis du fortsatt har problemer! Grunnen var noen oppskrifter som manglet ingredienser som programmet krasjet når det skulle regne ut ølets farge på.
Det kan dessverre dukke opp noen slike cornercases de neste dagene siden jeg har redesignet hele applikasjonen nå, men håper ikke det skal være så mye da jeg har testet ganske grundig før det ble lagt ut. Så det er bare å si ifra her inne hvis noe dukker opp, så tar jeg tak i det så raskt jeg klarer!
 
Gjerne legg til calculatad mash efficiency under calculated brewhouse efficiency da brewhouse efficiency egentlig er ganske irrelevant tall. Så slipper man å bla opp til utstyrsprofilen for å se mash efficiency.
 
Gjerne legg til calculatad mash efficiency under calculated brewhouse efficiency da brewhouse efficiency egentlig er ganske irrelevant tall. Så slipper man å bla opp til utstyrsprofilen for å se mash efficiency.
Jeg ser det er litt forskjellige ønsker å ha som skal med under Recipe information, så jeg skal få gjort slik at man kan konfigurere dette selv.

Sent fra min Nokia 7 plus via Tapatalk
 
Heisann.

Da har endelig resultatet av mye jobb blitt lagt ut på sidene.

Det er ikke noe ny funksjonalitet sånn med tanke på brygging, men hele applikasjonen er redesignet. Mye med tanke på å fungere bedre på mobile enheter og tablets, men det har også gitt meg mye muligheter til å rydde opp i endel av koden før kodebasen blir utvidet ytterligere.

Som sagt så er utseendet endret, men funksjonaliteten skal være tilsvarende det den var før. Hvis noen finner noen bugs så håper jeg de skriker ut her. Jeg kommer til å gjøre endel korrigereringer på småting de neste dagene, før jeg kommer til å sette igang med endel utviklingspunkter jeg har planlagt en stund nå, men som har vært på vent til jeg har blitt ferdig med den nye layouten.

Ris og ros mottas med takk :)

Liker appen veldig godt. Men når jeg skal skrive inn verdier underveis i bryggingen, tar hvert tastetrykk 40-60 sekunder. Forsinkelsen er også tilstede på pc, men i mindre grad.
 
Liker appen veldig godt. Men når jeg skal skrive inn verdier underveis i bryggingen, tar hvert tastetrykk 40-60 sekunder. Forsinkelsen er også tilstede på pc, men i mindre grad.
Det er upraktisk. Jeg har ikke hatt samme problemet, så da må jeg undersøke det litt. Er det er spesielt brygg det skjedde på, eller på alle?

Sent fra min Nokia 7 plus via Tapatalk
 
Det er upraktisk. Jeg har ikke hatt samme problemet, så da må jeg undersøke det litt. Er det er spesielt brygg det skjedde på, eller på alle?

Sent fra min Nokia 7 plus via Tapatalk

Det later til å gjelde samtlige brygg, så snart de havner i «Brews in progress».
 
Tilbake
Topp