Takk for et flott bryggeprogram!
Jeg kunne tenke meg at beholdningslista blir oppdater når man starter et brygg. Man kan jo ha flere oppskrifter liggende, og da er det dumt at lagerbeholdnigen blir redusert før man egentlig har brukt av den!
Er brewingday nede nå?
Supert, takk for rask respons, da er bryggedagen reddet!
Hei @ØyvindBråthen - lenge siden jeg har brukt appen nå, her har det jo skjedd en del - nice! Har ikke fått prøvd ut så mye ennå, må få fornyet abonnementet. Kan dette forresten gjøres på en annen måte enn gjennom paypal? Liker ikke paypal. Vipps?? Anyway, fant selvsagt en ørliten "feature" som du sikkert vil fikse Når en skal skrive ut en oppskrift så er totalen på humle feil - ser det ut som du har brukt totalen på malten her også. Sjekket dette kun i preview i Chrome.
Lite forslag:
Hadde det vært en ide om vi selv kunne velge hva vi skriver inn og hva som blir regnet ut her:
Vis vedlegget 40385
Sånn det funker nå så skriver man inn volum pre-boil (som er volum ved 100 grader antar jeg?), kettle loss og into fermenter.
For min del så er det vanskelig å anslå volumet på truben som ligger igjen i bunnen av kjelen, det vil jo også variere en viss grad fra øl til øl, da noen gir mer trub som er uønsket i dunken.
For min del hadde det vært fint om jeg kunne skrive inn Pre boil, Post boil (Hot) og Into fermenter.
Hei @ØyvindBråthen - lenge siden jeg har brukt appen nå, her har det jo skjedd en del - nice! Har ikke fått prøvd ut så mye ennå, må få fornyet abonnementet. Kan dette forresten gjøres på en annen måte enn gjennom paypal? Liker ikke paypal. Vipps?? Anyway, fant selvsagt en ørliten "feature" som du sikkert vil fikse Når en skal skrive ut en oppskrift så er totalen på humle feil - ser det ut som du har brukt totalen på malten her også. Sjekket dette kun i preview i Chrome.
Hei @ØyvindBråthen
SSL sertifikatet på brewingday.net er gått ut på tredje dagen nå.
Må si jeg opplever det litt som om det ikke skjer mer på dette produktet.
Nå venter jeg mest på at export av oppskrifter til BeerXML format skal bli implementert.
Og gjerne en måte å få skrevet ut Notes og Summary sidene fra bryggene.
Er det noen mulighet til å skrive inn f.eks appelsinskall i oppskriften? Må jeg legge det inn som en ingrediens jeg har først?