ØyvindBråthen
Norbrygg-medlem
Hei Øyvind.Heisann.
Da har endelig resultatet av mye jobb blitt lagt ut på sidene.
Det er ikke noe ny funksjonalitet sånn med tanke på brygging, men hele applikasjonen er redesignet. Mye med tanke på å fungere bedre på mobile enheter og tablets, men det har også gitt meg mye muligheter til å rydde opp i endel av koden før kodebasen blir utvidet ytterligere.
Som sagt så er utseendet endret, men funksjonaliteten skal være tilsvarende det den var før. Hvis noen finner noen bugs så håper jeg de skriker ut her. Jeg kommer til å gjøre endel korrigereringer på småting de neste dagene, før jeg kommer til å sette igang med endel utviklingspunkter jeg har planlagt en stund nå, men som har vært på vent til jeg har blitt ferdig med den nye layouten.
Ris og ros mottas med takk
Hei Øyvind.
Skjer det noen utvikling av punkter på listen over forbedringer/ny funksjonalitet?
Og det er vel også en del ønsker i denne tråden også.
Det er en del ting på listen som vi venter veldig på at blir implementert.
Hei @ØyvindBråthen
Jeg opplever nå samme tregheter som sjales hadde.
Hvert tastetrykk tar umåtelig lang tid.
Både Chrome og Safari på mac, og chrome på Samsung telefon.
Det skjer på flere steg og på notes, for flere brygg.Kunne du prøvd å trykke Shift + F5? Det er mulig at nettleseren din har cachet en gammel versjon. Problemet skal være løst. Skjer det for alle brygg på alle steg?
Sent fra min Nokia 7 plus via Tapatalk
Versjonsnummer er nok smart.Det skjer på flere steg og på notes, for flere brygg.
Så det er vel gjennomgående.
På mac blir vel shift + F5 -> cmd + r , det har jeg gjort mange ganger.
Kanskje det burde vært et versjonsnummer f.eks på Account siden. Så er det lett å vite hvilken versjon man kjører.
Brewingday.net nede.. skulle hatt opskriften jeg har lagret..
Brewingday.net nede.. skulle hatt opskriften jeg har lagret..
Blant funksjonaliteten som er på vei er muligheten til å skrive en handleliste for et brygg, altså å få en oversikt over hva du mangler for å brygge utifra hva du har registrert at du har av ingredienser.
Noen flere viktige ting dere kunne tenke dere i forbindelse med lagerfunksjonaliteten?