Thermapen

MegaTrond

Norbrygg-medlem
Noen som har erfaring med Thermapen MK4? Har en jeg kjøpte for ett par år siden og som av og til tar lang tid å skru på. Må brekke den opp og igjen mange ganger før den våkner til liv. Noen som har vært borti lignende?
 
Sånn er min Thermapen også.
Jeg vet ikke om det er MK4 jeg har.
Den var ikke sånn med en gang jeg fikk den, så jeg regner det egentlig som at den er litt ødelagt.
 
Akkurat som min. Funket helt fin i begynnelsen så har den blitt dårligere. Den lå en stund uten å bli brukt og når jeg tok den frem igjen så måtte jeg åpne og lukke den mange ganger før den gikk på.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg har to av den klassiske og begge fusker noen ganger, men å lukke og åpne de på nytt en gang funker stort sett alltid for meg.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
 
Slik er min også. Vet ikke hvilken versjon jeg har. Men slik jeg forstod det, så er de som selges billig på ebay en B-vare/feilvare. Så jeg har regnet med at det er derfor den er slik. Litt irriterende, men ikke problematisk.
 
Jeg kjøpte min hos skarpekniver så skal ikke være b vare.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kan bekrefte det samme med min. Våkner allikevel alltid etter noen åpne lukke forsøk. Kjøpt på bayen. Vil tro det er den interne bryteren som eirer.
 
Slik er min også, jeg må vrikke den opp og igjen et par ganger for å få den i gang. Begynner å bli irriterende og lurer på om det kan være batteriene, men siden mange flere har det samme problemet så er det nok ikke det...
 
Begge mine bugger litt fra tid til annen. mistenker at grunnen er et par bad i både vørter og starsan
 
K. Så skiten kan åpnes og kontrolleres regner jeg med? Burde kanskje vært litt tykk silikon i det leddet sammen med pakningen?
 
Tilbake
Topp