Aktivitet i Østfold

Hei. Tittet litt på sidene til Østfold og så at det var innkalling til årsmøte 2017.
Er det ikke noe aktivitet i avdelingen.
Savner en møteplass for å kunne prate, diskutere om brygging.
 
Alle fylkeslag skal avholde årsmøte mellom 01.01 og 01.03
Det legges sikkert ut info om ikke så lenge
 
Alle fylkeslag skal avholde årsmøte mellom 01.01 og 01.03
Det legges sikkert ut info om ikke så lenge
Nå var det ikke årsmøtet som var spesielt interresant, men om det va noe aktivitet i forretningen.
For eks. Medlemsmøter, eller andre aktiviteter.
Det er interessant om jeg vil melde meg inn, så er det ikke bare for å sponse. Vil jo ha noe igjen.
 
Foreningsarbeid måles ikke i kost-nytte, så jeg håper du melder deg inn og deltar på årsmøtet. Der lages forslag til aktivitets- og økonomiplan.
Jeg var med å starte Norbrygg Oslo og er meget glad for det.
Som medlem får man også rabatter og deltakelse på flere arrangementer. Dette kan du lese om på norbrygg.no
 
Alle fylkeslag skal avholde årsmøte mellom 01.01 og 01.03
Det legges sikkert ut info om ikke så lenge

Hen er det du bor? Jeg er enig i at det er vanskelig å finne noen fast møte plass. Kanskje spesielt siden vi er relativt spredd utover, og at et av de bedre møte stedene brant dessverre ned. :/
Jeg også lengter etter mer aktivitet, men jeg vet med erfaring at når noen prøver å dra igang, så er det itte overdrivi bra oppmøte. Dessverre. Derfor er det som kanskje er mest relevant; Hvor bor du? :p
 
Hen er det du bor?
Jeg bor på grensen mellom Oslo og Akershus - på Høybråten. Våre arrangementer er i Oslo sentrum. Vi kunne ha ønsket oss flere deltakere på våre arrangementer, men det kommer flere for hvert arrangement.
Det virker som om de som har deltatt en gang, ofte kommer på flere.
Dette kan skyldes terskelen for å møte alene første gang. En terskel som synes å være mer teoretisk enn reell. Håper alle har følt seg inkludert og velkomne.
 
Jeg bor på grensen mellom Oslo og Akershus - på Høybråten. Våre arrangementer er i Oslo sentrum. Vi kunne ha ønsket oss flere deltakere på våre arrangementer, men det kommer flere for hvert arrangement.
Det virker som om de som har deltatt en gang, ofte kommer på flere.
Dette kan skyldes terskelen for å møte alene første gang. En terskel som synes å være mer teoretisk enn reell. Håper alle har følt seg inkludert og velkomne.

Oi, du, beklager. meldingen min var ment til Jonand. Det var ikke meninga å kritisere arrangementene! hehe, beklager. Har eksamens tid, så litt susete.
Hei. Tittet litt på sidene til Østfold og så at det var innkalling til årsmøte 2017.
Er det ikke noe aktivitet i avdelingen.
Savner en møteplass for å kunne prate, diskutere om brygging.

Så spørsmåle mitt var til deg: Hvor bor du? :p
 
Tilbake
Topp