• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

CO2-kartet - Oversikt stasjoner for fylling av C02

Kunne det vært en ide å også på en eller annen måte vise hvem som fyller næringsgodkjent og industri-co2?
 
  • Like
Reaksjoner: JEG
Haha, takk for tilbudet men nei takk. Du kunne like så godt spurt en ape om det, som meg.
Kanskje ei ape kunne gjort jobben med å ringe rundt for å sjekke hva slags CO2 de ulike stedene har, men jeg tror vi trenger noen med bedre tastaturferdigheter for å oppdatere kartet.
 
Kanskje ei ape kunne gjort jobben med å ringe rundt for å sjekke hva slags CO2 de ulike stedene har, men jeg tror vi trenger noen med bedre tastaturferdigheter for å oppdatere kartet.

Hvis ingen andre melder seg frivillig, så kan jeg sikkert gjøre det. Men oppdateringer skjer ikke over natten fra min side, derfor jeg egentlig takket nei.
 
Er prisnivået på fylling ganske likt? Hvis ikke, er det mulig å få info om pris inn i kartet? Og om de utfører trykktesting?
 
Jeg oppfordrer alle medlemmer til å sjekke med sin (e) leverandør om
- fylling
- adr. / tlf oppdateringer
- næringsmiddelgodkjenning
- trykktesting

Send info til publisering@ som oppdaterer listen

Det er allerede en betydelig belastning på flere av de tillitsvalgte. Jo mer vi som medlemmer bistår med småting, jo lenger sitter de i sine verv.
Alle kan bidra med noe :)
 
Sist redigert:
Jeg oppfordrer alle medlemmer til å sjekke medsin (e) leverandør om
- fylling
- adr. / tlf oppdateringer
- næringsmiddelgodkjenning
- trykktesting

Send info til publisering@ som oppdaterer listen

Det er allerede en betydelig belastning på flere av de tillitsvalgte. Jo mer vi som medlemmer bistår med småting, jo lenger sitter de i sine verv.
Alle kan bidra med noe :)
Jeg sendte nettopp en mail til aktiv brannvern på Kalbakken. Sender responsen videre til publisering. :)
 
Sist redigert:
Det er publisering@norbrygg.no som oppdaterer innhold, ikke IT.

Fint om flere hjelper til med å sjekke informasjonen. Kontroller også at plasseringa av nåla er riktig. Flere av disse firmaene holder til på uoversiktlige industriområder.

Jeg tror det beste er om pris ikke er med på kartet, i hvert fall så lenge vi ikke har noen som holder det oppdatert gjevnlig. I det gamle kartet lå det inne detaljerte prisopplysninger fra firmaer som var lagt ned for flere år side, og da tenker jeg det er bedre å la prisinformasjonen ligge andre steder. La oss fokusere på det vi kan klare å holde oppdatert: Statisk informasjon om firmaet, og om firmaet i det hele tatt eksisterer.
 
Sist redigert:
Korrigering ift. Kongsberg (Ølforsyningen): Disse fyller ikke lengre gass, men de henviser til et annet firma i byen:

Lpg Kongsberg Gass as
Fløterveien 2, 3617 Kongsberg
Telefonnummer: 32 73 49 51
 
Aktiv brannvern på Kalbakken eksisterer og fyller og trykktester.

Trykkprøving kommer på kr.450,- og fylling av 2 kg kommer på kr.300,- og 5 kg kr.400,-.

Gassen er ikke næringsmiddelgodkjent.
 
Føler det ble fælt til mas fra meg men ser du ikke har rettet opplysningene jeg feilaktig gav. Der er to firma i Ålesund så vidt jeg vet som fyller CO2. Jeg har kun brukt Brannvernservice som holder til i Olsvika. De tok kr. 60,- pr kilo sist jeg fyllte der. Brannservice holder til på Valderøya og det er de som er eid av Nortronik, ikke Brannvernservice.
 
Føler det ble fælt til mas fra meg men ser du ikke har rettet opplysningene jeg feilaktig gav. Der er to firma i Ålesund så vidt jeg vet som fyller CO2. Jeg har kun brukt Brannvernservice som holder til i Olsvika. De tok kr. 60,- pr kilo sist jeg fyllte der. Brannservice holder til på Valderøya og det er de som er eid av Nortronik, ikke Brannvernservice.
Da skal jeg ha rettet opp Ålesund Brannservice AS, men jeg klarer ikke å finne noe selskap som heter Brannservive og har adresse Olsvika.
 
Tilbake
Topp