Ja, det kunne være en ide. Vil du ha tilgang til å fikse?Kunne det vært en ide å også på en eller annen måte vise hvem som fyller næringsgodkjent og industri-co2?
Lagt til. Fant ikke noen webside til dem. Vet du om de har det?Brannvernservice i Ålesund.
Kanskje ei ape kunne gjort jobben med å ringe rundt for å sjekke hva slags CO2 de ulike stedene har, men jeg tror vi trenger noen med bedre tastaturferdigheter for å oppdatere kartet.Haha, takk for tilbudet men nei takk. Du kunne like så godt spurt en ape om det, som meg.
Kanskje ei ape kunne gjort jobben med å ringe rundt for å sjekke hva slags CO2 de ulike stedene har, men jeg tror vi trenger noen med bedre tastaturferdigheter for å oppdatere kartet.
Lagt til. Fant ikke noen webside til dem. Vet du om de har det?
TESS Lillestrøm fyller.Kartet over fyllesteder for CO2 er oppdatert:
https://norbrygg.no/stasjoner-fylling-av-co2/
Gi beskjed om du ser noen som mangler eller steder som ikke lenger fyller CO2 står på kartet.
Jeg sendte nettopp en mail til aktiv brannvern på Kalbakken. Sender responsen videre til publisering.Jeg oppfordrer alle medlemmer til å sjekke medsin (e) leverandør om
- fylling
- adr. / tlf oppdateringer
- næringsmiddelgodkjenning
- trykktesting
Send info til publisering@ som oppdaterer listen
Det er allerede en betydelig belastning på flere av de tillitsvalgte. Jo mer vi som medlemmer bistår med småting, jo lenger sitter de i sine verv.
Alle kan bidra med noe
TESS Lillestrøm fyller.
De ligger nå på Berger industrifelt. Første avkjøring etter Skedsmokorset når man kommer fra Oslo. Ligger rett ved Circle K og MacDonalds:
http://tess.no/tess-servicesenter/tess-lillestrom
Korrigering ift. Kongsberg (Ølforsyningen): Disse fyller ikke lengre gass, men de henviser til et annet firma i byen:
Da skal jeg ha rettet opp Ålesund Brannservice AS, men jeg klarer ikke å finne noe selskap som heter Brannservive og har adresse Olsvika.Føler det ble fælt til mas fra meg men ser du ikke har rettet opplysningene jeg feilaktig gav. Der er to firma i Ålesund så vidt jeg vet som fyller CO2. Jeg har kun brukt Brannvernservice som holder til i Olsvika. De tok kr. 60,- pr kilo sist jeg fyllte der. Brannservice holder til på Valderøya og det er de som er eid av Nortronik, ikke Brannvernservice.