Asrtringens, pH og temperatur .

Fra gamledagers samband. "Tenk, Trykk, Tal". :D

Aha - noe i likhet med LFT-metoden, altså. Metoden for oss som ikke lærte touch-metoden for behandling av tastaturet på skrivemaskinen: Let ................ (hvor i h... har'n gjort av seg?) - Finn (ah, der var'n, ja!) - Trykk ...... (hva gikk gæ'ern't nå da????).

Dette er de litt eldre personene du irriterer fletta av deg over fordi de sitter og hamrer løs på tasturet som om de prøver å ta livet av noen. (Det fine med en pc er ellers at du i alle fall ikke får kilt fast fingeren mellom tastene når du bommer på dem!)
 
Aha - noe i likhet med LFT-metoden, altså. Metoden for oss som ikke lærte touch-metoden for behandling av tastaturet på skrivemaskinen: Let ................ (hvor i h... har'n gjort av seg?) - Finn (ah, der var'n, ja!) - Trykk ...... (hva gikk gæ'ern't nå da????).

Dette er de litt eldre personene du irriterer fletta av deg over fordi de sitter og hamrer løs på tasturet som om de prøver å ta livet av noen. (Det fine med en pc er ellers at du i alle fall ikke får kilt fast fingeren mellom tastene når du bommer på dem!)
Hvis vi noengang møtes skal jeg fortelle deg en fornøyelig historie om en gang jeg satt i vitneavhør hos politiet og politimannen skulle både notere på pc og lytte samtidig. :D
 
Aha - noe i likhet med LFT-metoden, altså. Metoden for oss som ikke lærte touch-metoden for behandling av tastaturet på skrivemaskinen: Let ................ (hvor i h... har'n gjort av seg?) - Finn (ah, der var'n, ja!) - Trykk ...... (hva gikk gæ'ern't nå da????).


Dette er de litt eldre personene du irriterer fletta av deg over fordi de sitter og hamrer løs på tasturet som om de prøver å ta livet av noen. (Det fine med en pc er ellers at du i alle fall ikke får kilt fast fingeren mellom tastene når du bommer på dem!)

veldi OT:
før jul nå da jeg var hos legen begynte jeg å undre på hvorfor han hadde så mange tastaturer liggende på pulten sin, svaret kom med en gang han startet loggføringen sin, han hamret og slo i space tasten, en underlig PC bruk jag aldri har sett eller får se igjen.
 
Tilbake
Topp