erikraude
Norbrygg-medlem
Hehe. Er det på sin plass å minne om de tre T'er?auda - det begynner å bli mange sånne greier nå. Får vel være ei unnskyldning at jeg egentlig var mer opptatt av ph-målinger akkurat da.
Hehe. Er det på sin plass å minne om de tre T'er?auda - det begynner å bli mange sånne greier nå. Får vel være ei unnskyldning at jeg egentlig var mer opptatt av ph-målinger akkurat da.
Hehe. Er det på sin plass å minne om de tre T'er?
Fra gamledagers samband. "Tenk, Trykk, Tal".Hadde muligens funka om jeg ante hva det var. Noe i likhet med fire H?
Fra gamledagers samband. "Tenk, Trykk, Tal".
Hvis vi noengang møtes skal jeg fortelle deg en fornøyelig historie om en gang jeg satt i vitneavhør hos politiet og politimannen skulle både notere på pc og lytte samtidig.Aha - noe i likhet med LFT-metoden, altså. Metoden for oss som ikke lærte touch-metoden for behandling av tastaturet på skrivemaskinen: Let ................ (hvor i h... har'n gjort av seg?) - Finn (ah, der var'n, ja!) - Trykk ...... (hva gikk gæ'ern't nå da????).
Dette er de litt eldre personene du irriterer fletta av deg over fordi de sitter og hamrer løs på tasturet som om de prøver å ta livet av noen. (Det fine med en pc er ellers at du i alle fall ikke får kilt fast fingeren mellom tastene når du bommer på dem!)
Hvis vi noengang møtes skal jeg fortelle deg en fornøyelig historie om en gang jeg satt i vitneavhør hos politiet og politimannen skulle både notere på pc og lytte samtidig.
Aha - noe i likhet med LFT-metoden, altså. Metoden for oss som ikke lærte touch-metoden for behandling av tastaturet på skrivemaskinen: Let ................ (hvor i h... har'n gjort av seg?) - Finn (ah, der var'n, ja!) - Trykk ...... (hva gikk gæ'ern't nå da????).
Dette er de litt eldre personene du irriterer fletta av deg over fordi de sitter og hamrer løs på tasturet som om de prøver å ta livet av noen. (Det fine med en pc er ellers at du i alle fall ikke får kilt fast fingeren mellom tastene når du bommer på dem!)
Tror ikke det. Er ikke det gamle pf? Jeg har ikke så mye av samme bra øl tilgjengelig.Ølfestivalen?
Tror ikke det. Er ikke det gamle pf? Jeg har ikke så mye av samme bra øl tilgjengelig.
Det er mange andre som har med øl, så du kan jo drikke deresJeg har ikke så mye av samme bra øl tilgjengelig.
Men å være publikum, da... Det kjennes litt som snylting.Det er mange andre som har med øl, så du kan jo drikke deres