• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

CO2-kartet - Oversikt stasjoner for fylling av C02

Da skal jeg ha rettet opp Ålesund Brannservice AS, men jeg klarer ikke å finne noe selskap som heter Brannservive og har adresse Olsvika.
To like navn og litt forvirring, hehe. Brannvernservice har adresse Alvikvegen 201A, 6019 Ålesund.
Brannservice har adresse Ytterlandshavna 5, 6050 Valderøy
 
Var på TESS Lillestrøm for å fylle CO2 i dag, men det viste seg da at de kun var forhandler/byttestasjon for AGA sine leieflasker fra 5 til 40kg.
Så da har jeg misforstått og dessverre feilinformert tidligere. :(
Da har jeg fjernet TESS Lillestrøm fra kartet.
 
Tror kanskje ikke denne tråden har noen nytteveridi lengre.

Dersom jeg ikke får kommentarer, så frigjør jeg denne fra klistringen om en uke (-ish).
 
Jeg leverte i går en beholder (brannslukningsapparat) til Aktiv Brannvern AS i Stanseveien i Oslo. 450 kr. for trykktesting (godt å få gjort) og 470 for 5 kg.
 
Kartet vises ikke når jeg går inn på siden. Holdes denne oversikten oppdatert?
Alt vises som det skal. Oslo har 2 steder: Bryggselv og Aktiv Brannvern AS.
Store flasker (5kg og over) billigere å fylle hos Aktiv Brannvern, små feks 2kg er bedre på Bryggselv.
 

Vedlegg

  • Fylling.png
    Fylling.png
    751,8 KB · Sett: 9
Man får fylt næringsmiddelgodkjent CO2 for ca 500kr for en 2kgs flaske hos Partyman Trading a/s (Brew-it by Partyman) i Mosjøen.
Adressen er Leira 5, 8665 Mosjøen.
Kanskje noen kan legge denne inn i kartet? Det er jo ikke flust med muligheter ellers i Nordland ; )
 
Man får fylt næringsmiddelgodkjent CO2 for ca 500kr for en 2kgs flaske hos Partyman Trading a/s (Brew-it by Partyman) i Mosjøen.
Adressen er Leira 5, 8665 Mosjøen.
Kanskje noen kan legge denne inn i kartet? Det er jo ikke flust med muligheter ellers i Nordland ; )
Har dere ikke Europris der oppe? :p

Billig og enkelt med sodastream flasker, bunkre opp når det er tilbud. 500kr for 2kg er jo ran på høylys dag!
 
Har dere ikke Europris der oppe? :p

Billig og enkelt med sodastream flasker, bunkre opp når det er tilbud. 500kr for 2kg er jo ran på høylys dag!
Bor på ei øy uti havgapet hvor en sodastream koster 99kr og adapterne jeg har prøvd har ikke fungert slik de skal. Har sett 4-5 ulike ventiler/topper på sodastream-flaskene. Så den 2kgs flaska til 500 er kanskje dyrt, men billigere enn å plages med 5 sodastream.
 
Alt vises som det skal. Oslo har 2 steder: Bryggselv og Aktiv Brannvern AS.
Store flasker (5kg og over) billigere å fylle hos Aktiv Brannvern, små feks 2kg er bedre på Bryggselv.
Fylte en 5kg flaske hos Aktiv Brannvern for en uke siden - betalte 520,-
Eneste 'negative' for meg var at jeg måtte hente flasken dagen etterpå, men som er fult forståelig.
 
Tilbake
Topp