Kjøp og bruk av bokser

Ser for meg at til NM 2020 blir flasker forbudt fordi de skiller seg så ut i mengden fra alle boksene.... [emoji14]

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
 
Hei, hvilket program bruker du for å lage de etikettene?
Er forøvrig muligens også med på bestilling av en pall med bokser til STavanger, må bare finne ut om jeg skal ha meg en boksemaskin først...
Jeg bruker jobben sine Adobe sine proff-programmer, men de koster en formue. Det finnes like gode alternativer: Affinity-programmene har de samme funksjonene til en brøkdel av prisen: Affinity - Professional creative software
 
Den beste er Rayfilm som Blekkskriveren.no selger. Men det blir dyrt. Kjøpte også på eBay fra Kina (den brune på bildet). Den så lurvete ut, men da jeg fant ut at man kunne skjære forsiktig langs kanten i vokspapiret på baksiden fungerte det bra. Rayfilm har en slik slisse i kanten fra fabrikken.

IMG_0827.jpg
 
Jeg startet en kampanje på Facebook for noen dager siden for å få bryggebutikkene til å ta inn bokser. Kudos til Manfred hos Brewshop som er den første til å ta opp hansken.

De tar nå inn 500 ml og 440 ml hvite bokser. Utsalgspris i esker à 200 stk er 540 kroner. Dvs. 2,70 pr. stk. Kommer på lager i løpet av måneden. De har også fri frakt på order over 1000 kroner/under 35 kg.

500ml ølboks hvit - eske med 200stk
 
Jeg startet en kampanje på Facebook for noen dager siden for å få bryggebutikkene til å ta inn bokser. Kudos til Manfred hos Brewshop som er den første til å ta opp hansken.

De tar nå inn 500 ml og 440 ml hvite bokser. Utsalgspris i esker à 200 stk er 540 kroner. Dvs. 2,70 pr. stk. Kommer på lager i løpet av måneden. De har også fri frakt på order over 1000 kroner/under 35 kg.

500ml ølboks hvit - eske med 200stk


620,- med lokk ?
 
Den beste er Rayfilm som Blekkskriveren.no selger. Men det blir dyrt. Kjøpte også på eBay fra Kina (den brune på bildet). Den så lurvete ut, men da jeg fant ut at man kunne skjære forsiktig langs kanten i vokspapiret på baksiden fungerte det bra. Rayfilm har en slik slisse i kanten fra fabrikken.

Vis vedlegget 39904

Veldig bra laget.
Bruker du vanlig blekkskriver til disse?
Hvilke mål har du på etikettene?
 
Veldig bra laget.
Bruker du vanlig blekkskriver til disse?
Hvilke mål har du på etikettene?
Bruker laserskriver. Blekk er som regel ikke vannfast. Målet på disse er 87x210 om jeg husker riktig (330 ml). Da går det 3 på arket. De større boksene gir bare 2 etiketter pr. ark.
 
Sist redigert:
Mulig jeg er litt treg men hvilke etiketter er det du bruker ? har du en link tli det du har kjøpt, enten på ali eller andre steder ?

peram
 
Tilbake
Topp