Ikke umulig Må bare finne ut hvordan designet mitt passer med hvite bokserNoen som er med på en pall hvite 440ml i Stavanger området?
Brewshop er flinke til å høre etter hva forbrukeren vil ha. Tommel opp for dem!Brewshop har gitt etter for presset – og tar inn 500 og 440 ml hvite bokser. Pressgrupper på Facebook får ting til å skje Søk | Brewshop - Alt i utstyr til ølbrygging. Rask levering!
Jeg startet en kampanje på Facebook for noen dager siden for å få bryggebutikkene til å ta inn bokser. Kudos til Manfred hos Brewshop som er den første til å ta opp hansken.
De tar nå inn 500 ml og 440 ml hvite bokser. Utsalgspris i esker à 200 stk er 540 kroner. Dvs. 2,70 pr. stk. Kommer på lager i løpet av måneden. De har også fri frakt på order over 1000 kroner/under 35 kg.
500ml ølboks hvit - eske med 200stk
Lokkene kommer i tillegg: 40 øre/stk.620,- med lokk ?
Brewshop selger jo i små kvanta til en ganske grei pris. De har både sorte og hvite også: 500ml ølboks hvit - 24 stkSer flere selger can seameren men få har bokser i nettbutikken. Regner med at dette løser seg når maskina dukker opp her til lands men hva blir prisen på bokser etterhvert? Nå som keg land har sluppet en boksemaskin med edrulig pris, vil bokser i mindre kvanta enn en pall bli billigere også ettersom etterspørselen blir større? Ser for meg at dette er en pris som kan presses litt, ettersom bryggebutikkene kan kjøpe større kvanta og dele opp. Eller blir det et hemmelig møte på bakrommet og alle enes om å legge seg på samme nivå?
https://www.ardaghgroup.com/sample-product-information/coloured-tabs
De lar man i hvert fall bestille testlokk, kanskje du kan prøve å bestille litt forskjellig bokser og lokk.