Glimrende mottrykksfyller

Er dere som eier denne herligheten fortsatt fornøyd?
Jeg har jo en Blichmann Beergun, men det sitter alt for langt inne å ta frem den, koble opp for noen flasker... Denne ser vesentlig enklere ut i bruk, og kan vel nærmest stå oppkoblet hele tiden, forutenom øl fatet.
Men det er jo endel penger, da.
Hvordan er rengjøringsprosessen?
 
Er dere som eier denne herligheten fortsatt fornøyd?
Jeg har jo en Blichmann Beergun, men det sitter alt for langt inne å ta frem den, koble opp for noen flasker... Denne ser vesentlig enklere ut i bruk, og kan vel nærmest stå oppkoblet hele tiden, forutenom øl fatet.
Men det er jo endel penger, da.
Hvordan er rengjøringsprosessen?
Jeg kjøpte den andre som ble solgt tIl Norge i sin tid. Er like fornøyd fremdeles. Byggekvaliteten er meget god, tror den kommer til å være med i oppsettet i mange år framover. Dessverre er den blitt endel dyrere med årene.
 
Ser den finnes i tre utgaver bla annet en forlenget. Noen som vet om den da er for 0,7l flasker?
 
Skurken: Rengjør den ved å skylle gjennom med varmt vann + starsan-bad før og etter bruk. Tror ikke jeg ville latt utstyret stå montert mellom hver tappeøkt.

Frode: Hvor ser du utgavene? Har Michael opprettet en hjemmeside eller noe?
 
Jeg bestillte 22 desember og mottok den tidlig i januar. Kjøpte microbryggaren varianten med forhøyning. Er svært fornøyd med fylleren, og fikk veldig god oppfølging fra Michael. Bestilte på samme e-post som oppgitt i tidligere post. Svarte i løpet av en time. Han har en påbegynt nettside på Noino | Mekanisk verkstad och bryggeriteknik. Jeg fylte 228 stk. 0,33 L flasker uten noen problemer første gangen. Anbefales varmt fra meg.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Han har laget en med autostopp også, men har bestemt seg for å legge den på hylla.



Han vil nok merke konkurransen fra de nye billige can seamerne som kommer nå, de koster ikke så mye mer enn denne.
 
Han har laget en med autostopp også, men har bestemt seg for å legge den på hylla.



Han vil nok merke konkurransen fra de nye billige can seamerne som kommer nå, de koster ikke så mye mer enn denne.

Det er vel ikkje ett direkte konkurrerande produkt då.. men han burde no utnytta muligheita til å lage ein versjon til bokser :)
 
Det er nok mange som går fra flaske til boks i disse tider, både kommersielle og private.
En mottrykksfyller for boks hadde nok blitt populært ja.
 
Jeg var i kontakt med han om mottrykksfyller for bokser for et år/halvannet siden. Han var i tenkeboksen, men hadde ingen løsning da. Mulig han jobber med saken fremdeles.
 
litt
Jeg var i kontakt med han om mottrykksfyller for bokser for et år/halvannet siden. Han var i tenkeboksen, men hadde ingen løsning da. Mulig han jobber med saken fremdeles.
Får en en slik, rykker boksemaskin stadig fremover i køen. Har aversjon mot beergun, for meg har det blitt mer søl enn flasker med den..
 
Tilbake
Topp