Brewers Friend, komplett programvare?

Vinnes Ølet

Norbrygg-medlem
Har vært medlem her siden 2015 og programvaren har fornyet seg med diverse i løpet av denne tiden, ikke minst har den mange og gode kalkulatorer.
Siste skudd på stammen er integrering av Tilt og andre avlesningsutstyr for gjæringsforløp.
Det finnes jo utallige av disse programmene ute på nettet, men har ikke vært fristet til å bytte ennå.Tilt.JPG
 
Ang. Brewers friend: Har opprettet bruker der, men mulig jeg er dum.......
Førsteintrykk:
Synes den er litt tungvinn å legge inn malt. må legge inn forventet OG og prosent. Hadde det ikke vært enklere å legge inn forventet OG og så justere maltmengde (så se prosentene)? Mulig det går, bare jeg som ikke har funnet det.
Sliter med å få lagt inn antall gram på humla........

Det virker som det er endel her som bruker det, så kanskje noen som har svar/løsning?
 
Har vært veldig fornøyd med Brewers Friend io flere år, mye bra kalkulatorer og oppskrift/søkefunksjoner.
Men i det siste har det kommet oppdateringer som har rotet til malt og humlelageret mitt, samt oppskrifter med ordlyden fra malt og humlelageret.
Endrer jeg på disse ingrediensene i oppskriften forsvinner de og er ikke mulig å hente inn igjen fra inventory.
Har nå tegnet bruker på Brewfather og så langt er jeg veldig godt fornøyd, der kan en legge inn ønsket OG/prosent og den justere ihht. dette.
 
Har vært veldig fornøyd med Brewers Friend io flere år, mye bra kalkulatorer og oppskrift/søkefunksjoner.
Men i det siste har det kommet oppdateringer som har rotet til malt og humlelageret mitt, samt oppskrifter med ordlyden fra malt og humlelageret.
Endrer jeg på disse ingrediensene i oppskriften forsvinner de og er ikke mulig å hente inn igjen fra inventory.
Har nå tegnet bruker på Brewfather og så langt er jeg veldig godt fornøyd, der kan en legge inn ønsket OG/prosent og den justere ihht. dette.
´
Jeg bruker bare enkeltkalkulatorer, og har vært veldig fornøyd med dem. Men nå har de kjørt noen endringer/oppdateringer, og tydeligvis uten å ha skikkelig kompetanse, så de har rota det til. Jeg aner ikke hvordan det har påvirket den komplette oppskriftbyggeren, men det er vel rimelig om den også har blitt rota til.

Jeg kommuniserer med Yooper der via forumet, og hun virker veldig grei - men noe sier meg at det er andre ting enn data hun er god på. Men ting skjer da, om enn langsomt, så jeg regner med at det blir bra til slutt.

Du kan påvirke noe gjennom å gå inn på sida di der og gjøre noen valg.
 
Tilbake
Topp