Ting å kjøpe før 350 kr grensa forsvinner?

Jeg har en sånn, men har ikke fått testet den.
Bare for å ødelegge kvelden for dere som har bestilt kan jeg nevne at den er billigere på aliexpress :rolleyes:

US $8.16 20% OFF|BLOWTIE COMPLETE KIT (DIAPHRAGM SPUNDING VALVE)-in Other Bar Accessories from Home & Garden on Aliexpress.com | Alibaba Group

Shipping 65 spenn, men fortsatt billigere ja.

Hvordan sitter den i linken sammen? Kjekkere med noe som henfer sammen «stivt» enn å ha slanger imellom komponenetene.
 
Synes ofte ali er billigere enn ebay, noen som har samme erfaring?
Men liker bedre å bruke ebay, synes ali er litt rotete, kanskje bare en tilvenningssak.
 
Men. Det som kan være risky business er å ha et manometer som ikke er glykolfyllt. Få krausen oppi der så er det ofte ut på ebayen/ali igjen etter nytt.
 
Men. Det som kan være risky business er å ha et manometer som ikke er glykolfyllt. Få krausen oppi der så er det ofte ut på ebayen/ali igjen etter nytt.
Ikke et problem på fermentsaurusen. Masse plass til krausen.der. Jeg betalte sikkert 20-25 dollar for mitt. Virker kvalitet og er kjempefornøyd. Holder virkelig det den lover uansett trykk.
 
Men. Det som kan være risky business er å ha et manometer som ikke er glykolfyllt. Få krausen oppi der så er det ofte ut på ebayen/ali igjen etter nytt.

Det kan nok bli et problem å få gjærsuppe i manometeret ja.
De har planer om å lage et sånt t-stykke, en vanlig PET-flaske kan brukes for å fange opp krausen før det går videre.

Tee Iso 1.JPG Bottle Front.JPG


Selve ventilen er enkel å rengjøre.

 
Sist redigert:
Kjøpte dette, rett og slett fordi det er mye fancy stash for 170kr inkl frakt:

Stainless Beer Gun Homebrew Kegging CO2 Bottle Filler With Ball Lock Connector | eBay

Ble trøbbel under utsjekking, så tror jeg klarte å kjøpe det to ganger også. Men, fremdeles under 350kr selv om det blir sendt samlet da :)

Ellers har jeg bare trøkket rundt foreslåtte ting på ebay de siste dagene og kjøpt rimelige ting. Begynte med refraktometere til under 100kr stk.

Med litt bedre kurs så får man denne under 350kr :)

Pluto Gun Faucet - Draft Beer Dispensing Party Tap Picnic Faucet | eBay

(Får de som ikke er i rent metall til 170kr inkl frakt, ca 300kr for en i metal/plast)
 
Tilbake
Topp