Klubbmesterskapet, Oslo

Hvor mange bryggere? (Det er ikke 37 bryggere, vel? Da blir det trangt!)
Vi skiller ikke mellom brygger og medbrygger, så det er vanskelig å si. Noen stiller også med flere brygg. Dette er litt av gleden ved dette arrangementet, ingen vet alt før man møter opp :)
Medlem (uten øl): 18
Brygger / medbrygger (med øl): 16
IKKE medlem: 3
Arrangør/Sponsor: 5
Totalt 42 - så langt
Nå er det også noen av arrangørene som stiller med øl, men dette er alt vi vet så langt :)
 
Vi skiller ikke mellom brygger og medbrygger, så det er vanskelig å si. Noen stiller også med flere brygg. Dette er litt av gleden ved dette arrangementet, ingen vet alt før man møter opp :)
Medlem (uten øl): 18
Brygger / medbrygger (med øl): 16
IKKE medlem: 3
Arrangør/Sponsor: 5
Totalt 42 - så langt
Nå er det også noen av arrangørene som stiller med øl, men dette er alt vi vet så langt :)

Jeg gleder meg. Vi sitter her og planlegger logistikken. (Marit må nordover og hente noe saueslakt, men om alt går som det skal, så er hun på plass.)
 
Hei, et lite spørsmål: kommer som medlem uten medbragt øl. Fruen lurer på å bli med; har vi sympatisk pris for familiemedlem, eller blir det full billett uten Norbrygg-rabatt??
 
Hei, et lite spørsmål: kommer som medlem uten medbragt øl. Fruen lurer på å bli med; har vi sympatisk pris for familiemedlem, eller blir det full billett uten Norbrygg-rabatt??

Det er de billettkategoriene som ligger i løsningen som er tilgjengelig, så hvis man ikke er medlem blir det full pris.

Nå i fjerde kvartal koster det bare 300 kr for å bli medlem i Norbrygg ut året og for hele neste år, så det kan jo være et aktuelt alternativ som vil lønne seg. :)
 
Fruen lurer på å bli med; har vi sympatisk pris for familiemedlem,
Pris for ikke-medlem jeg satt høyt fordi vi ønsker flere medlemmer. Norbrygg Oslo har nå startet sin kvinne satsning, hvor det vil komme mange flere tilbud for kvinner i tiden som kommer. Gi henne en gave, meld henne inn :)
 
Velvel, tror nok det fortsatt blir jeg som er bryggeren i huset. Medlemskapet blir evt. kun for denne anledningen, får tenke på at det går til et veldig godt formål (og masse god øl...) :rolleyes:
 
Jeg kommer dessverre aleine; medbrygger'n er i Norland og henter saueslakt. Det kunne ikke utsettes:(.

Men jeg tenker å komme litt tidlig og hjelpe til med rigginga. Fra når er det folk på huset?
 
Tilbake
Topp