Prøver meg på en sommerlig IPA med Mango Pure

Prøver en White Ipa/apa med denne tilsetningen Amoretti Mango 226g Mango - Naturlig smakstilsetning - BryggSelv frua fikk det for seg at mango var det som manglet i forrige batch, så vi får se.
Det er den samme jeg bruker, 2g/l gir tydelig smak, tilsetter med litt oppkokt vann(50ml)sånn ca rundt 1.018 om jeg forventer en FG på 1.010 :) Folk vil jo rive seg i håret her inne, men om "mango" smaken fra Hansa sin mango er hva du er ute etter er de nesten identiske :)
 
Det er den samme jeg bruker, 2g/l gir tydelig smak, tilsetter med litt oppkokt vann(50ml)sånn ca rundt 1.018 om jeg forventer en FG på 1.010 :) Folk vil jo rive seg i håret her inne, men om "mango" smaken fra Hansa sin mango er hva du er ute etter er de nesten identiske :)
Oi, da kan det hende at fatet øremerkes fruen og sommeren er sikret med drikke for hennes del, godt jeg bare tilsatte i det ene fatet:)
 
Jeg går nok for den Mango pure`n jeg kjøpte på CCMat. Antagelig kjøper jeg en boks til. Det er 850 gr, i boksen.
Flere her snakker om ekstrakt skjønner jeg, men det er jo rein Mango fruktkjøtt i den boksen jeg har så det burde vel gjøre jobben sin. Om da ikke noen mener den ikke er rein nok ?
 
Jeg jobber i en daglivarebutikk. Vi får veldig mange spørsmål om Mango IPA og den er veldig ofte utsolgt. Har ingen nøyaktige salgstall, men jeg tror at butikken selger mer Mango IPA (så lenge den er på lageret) på en dag en alle håndverksøl (Nøgne Ø, Haand, Ægir, Talas...) på en uke.


Han jeg måtte spørre om hjelp for å finne Mango Pure på CCMat fortalte også att de solgte bra av Mango IPA. Han blei litt ivrig da jeg fortalte hva jeg skulle ha det til så blir øllet bra må jeg nok ta med meg noen flasker til fyren ;)
 
Tilbake
Topp