Fermzilla 60l

Burde vært to forskjellige dimensjoner, jeg har klart å sette blow off på feil port! Det endte med en real opptørking og vaskejobb.
Joda, til dels enig, men så er det det da, setter du feil med karboneringskorkene, så blir det oppvask. Setter du øl ut(svart ball lock) på gass, så må man knuse hele ball lock’en for å få den av, så da blir valget, pest eller kolera, da tar jeg pest any day :p
 
Joda, til dels enig, men så er det det da, setter du feil med karboneringskorkene, så blir det oppvask. Setter du øl ut(svart ball lock) på gass, så må man knuse hele ball lock’en for å få den av, så da blir valget, pest eller kolera, da tar jeg pest any day :p

hehe
:) så drastisk er det vel ikke, og man har vel en viss feeling når man setter den på
 
Men det jeg ikke klarer å se er hvordan tappingen fungerer.

Supert, takk! men trenges det ikke noe stigerør i tillegg, eller er det noe som følger med?

Jeg ser for meg at med passe stort trykk burde fyllestaven som jeg bruker i dag fungere greit?
Som de andre sier, så må du også ha ett trykksett til alrounderen, jeg trodde også det var inkludert, men det er det jo ikke.
 
Tilbake
Topp