Deilige bilder!!!

Satt utenfor campingvogna da en ny nabo rygget på plass.
Han romsterte litt i bakrommet og jeg så han hadde med seg noen pappkasser med øl.
Jeg kommenterte at det var det viktigste å huske på når en dro på tur.
Og vips så stod det 3 flasker øl på bordet.
Laget i Østerrike.
Av en slovener som i lang tid forgjeves hadde prøvd å få tillatelse til å starte opp i Slovakia.
Gav opp og reiste over grensen. Gikk opp på kontoret til borgermesteren og gav ham noen flasker øl og sa at han ville starte opp et bryggeri. Smak på ølet og kontakt meg om det er mulig sa han.
Gikk ut av kontoret og satte seg på sykkelen da borgermesteren som hadde smakt på ølet kom springende og sa at han skulle få hjelp med alt han trengte hvis han ville starte et bryggeri.
Morsom historie.
IMG20250731101642-picsay.jpg

Sist redigert:
Satt utenfor campingvogna da en ny nabo rygget på plass.
Han romsterte litt i bakrommet og jeg så han hadde med seg noen pappkasser med øl.
Jeg kommenterte at det var det viktigste å huske på når en dro på tur.
Og vips så stod det 3 flasker øl på bordet.
Laget i Østerrike.
Av en slovaker som i lang tid forgjeves hadde prøvd å få tillatelse til å starte opp i Slovakia.
Gav opp og reiste over grensen. Gikk opp på kontoret til borgermesteren og gav ham noen flasker øl og sa at han ville starte opp et bryggeri. Smak på ølet og kontakt meg om det er mulig sa han.
Gikk ut av kontoret og satte seg på sykkelen da borgermesteren som hadde smakt på ølet kom springende og sa at han skulle få hjelp med alt han trengte hvis han ville starte et bryggeri.
Morsom historie.
Vis vedlegget 73653
Bevog er gode saker. Smakt er par derfra.

• Like
Reaksjoner: Mc.
Tilbake
Topp