De må jo få noe å arve?! Da må man loppe litt først. Gi og ta, osvÅ loppe avkommet i poker, ja. Se det var en snedig ide.
De må jo få noe å arve?! Da må man loppe litt først. Gi og ta, osvÅ loppe avkommet i poker, ja. Se det var en snedig ide.
Jeg laget kaffe og eldste jenta laget en alkoholfri IonBru cocktail.men hva er det du byr dem? Kaffe og cocktails..?![]()
Nå blei jeg rett og slett misunnelig! (Sitter her og er litt sulten. Trur jeg må døyve det med en pils tilTid for krabbe
Ti krabber til tre personer
Slik går det når de koster 6,- krabben
Vis vedlegget 73616
Vis vedlegget 73617
Det er også grunnen til at vi ikke setter teiner selv lenger. Slekta her inne er krabbefiskere![]()
Nydelig!Tid for krabbe
Vis vedlegget 73616
Vis vedlegget 73617
Det er også grunnen til at vi ikke setter teiner selv lenger. Slekta her inne er krabbefiskere![]()
Og ikke minst riktig dekketøyNydelig!
Disse er sjølfanga, men til gjengjeld bare tre krabber på sju mennesker.
Vis vedlegget 73618
Rikelig med sitron daNydelig!
Disse er sjølfanga, men til gjengjeld bare tre krabber på sju mennesker.
Vis vedlegget 73618
Man kan sikkert si mye fint om krabbe.Tid for krabbe
Ja, det hadde vi nok av. Den kom til gjengjeld fra butikken.Rikelig med sitron da
Ser den. Eg hadde dritte i det (for å bli litt lokal)Føles helt feil å dra til Oslo i morgen…
Jeg synes det altid er feil å dra til Oslo. Har kanskje noe å gjøre med at jeg ikke tåler lufta der inne. For mye støv.Føles helt feil å dra til Oslo i morgen…
Vis vedlegget 73650
Bevog er gode saker. Smakt er par derfra.Satt utenfor campingvogna da en ny nabo rygget på plass.
Han romsterte litt i bakrommet og jeg så han hadde med seg noen pappkasser med øl.
Jeg kommenterte at det var det viktigste å huske på når en dro på tur.
Og vips så stod det 3 flasker øl på bordet.
Laget i Østerrike.
Av en slovaker som i lang tid forgjeves hadde prøvd å få tillatelse til å starte opp i Slovakia.
Gav opp og reiste over grensen. Gikk opp på kontoret til borgermesteren og gav ham noen flasker øl og sa at han ville starte opp et bryggeri. Smak på ølet og kontakt meg om det er mulig sa han.
Gikk ut av kontoret og satte seg på sykkelen da borgermesteren som hadde smakt på ølet kom springende og sa at han skulle få hjelp med alt han trengte hvis han ville starte et bryggeri.
Morsom historie.
Vis vedlegget 73653