Deilige bilder!!!

Usikker på om dette skal her eller i tråden for skremmende bilder :D jeg har rullert kjøleskap i dag, men idet jeg fikk større skap til gjæring på kontoret fremsto det veldig svært. Så da tok jeg meg i å fundere på om jeg kunne snekre sammen et stativ til snub nosen i det gamle kjøleskapet i stedet. Så nå har jeg brukt mine ekstremt minimale DIY-skills til å sette sammen noe...

IMG_1656.jpeg
IMG_1655.jpeg

Noen som ser noe problem med dette? Jeg tenkte å finne noe sirkulært som holder oppi den basen.

Det orginale stativet er for høyt?

Ha du forsøkt å sette inn fullt kar i det stativet? Åpningen virker smal når du skal bakse med 20-25 kg.
Jeg har 11l stående der nå, det gikk fint. Men jeg er litt engstelig for at karet hviler for mye på noen få kontaktpunkter, heller enn å hvile jevnt på en sirkel.

Det orginale stativet er for bredt nederst. Kjøleskapet har en "utvekst" bak i den nederste ~30cm. En mulighet er å prøve å kappe av deler av stativet til å jobbe rundt den bokseni kjøleskapet.

Hvis du kapper av den nederste ringen og det blir ustødig. Går det jo an og borre to hull i en lekt som passer til stengene. Det burde støtte opp noe.

Hvis du kapper av den nederste ringen og det blir ustødig. Går det jo an og borre to hull i en lekt som passer til stengene. Det burde støtte opp noe.
Ja, jeg tenkte på noe sånt. Det funker sånn jeg har det nå, men jeg får ikke av ball locken uten å ta hele greia ut.

Tilbake
Topp