Grusomme bilder !!!

Jeg har tenkt litt på det der, og så kom det en kamerat innom og vi ble snakkende litt om øl. Og så viste jeg han fatet. Første spørsmål fra han - "har du brukt pipe cleaner?"

Det hadde jeg gjort for fjorten dager siden. Og kan godt være at det var dette fatet. Det ble skylt, men det satt sikkert en klunk igjen i stigerøret. Han var da overbevist at det var pipe cleaner som var synderen, han hadde ødelagt et fat på den tabben sjøl.

Jeg har tenkt litt på det der, og så kom det en kamerat innom og vi ble snakkende litt om øl. Og så viste jeg han fatet. Første spørsmål fra han - "har du brukt pipe cleaner?"

Det hadde jeg gjort for fjorten dager siden. Og kan godt være at det var dette fatet. Det ble skylt, men det satt sikkert en klunk igjen i stigerøret. Han var da overbevist at det var pipe cleaner som var synderen, han hadde ødelagt et fat på den tabben sjøl.
Jeg hadde en vanlig 1-liters brusflaske stående med utblandet pipe cleaner. Jeg skjønte ingenting en dag når flaska var tom, det viste seg at det var et lite hull i bunnen av flaska. Det er et punkt der etter støping av flaska, og pipe cleanern hadde tydeligvis klart å etse et lite hull der. Bunnen av flaska så ut som bunnen av fatet ditt så jeg tror kameraten din har rett.

Har også fått ødelagt en ball lock i plast som sto på en annen flaske med pipe cleaner, så det er overraskende sterke saker. Nå bruker jeg alt når jeg først blander og skyller vekk alle rester med vann.

IMG_8195.jpegIMG_8186.jpeg

Tilbake
Topp