DIY: STC-1000 (+) med sikring og bryter

Trådløst kort? Vil det si at den skal kunne fjern-programmeres eller bare for å lese av verdier?
 
Men @msevland det der er virkelig store nyheter. Nå er en jo over i en utviklergruppe(web-relatert) som jeg vil tro er mye større enn de som har kompetansen til Mats. Ser for meg mye gøy i åra fremover for STC-1000-xxxx variantene :)
 
Jeg ser det praktiske i å ha en fastmontert kabel til Arduino. To spørsmål til det:
1) Har du kabelen ut av boksen, eller åpner du opp for å komme til den kabelen når du skal omprogrammere?
2) Omprogrammerer dere oftest for å legge inn oppgradert firmware, eller for å legge inn nye gjæringsprofiler?
 
Jeg har kjøpt inn hurtigkobling med 5 tilkoblingspunkter, og planla intalasjon ved neste oppdatering... men jeg ser at det skjer så skjeldent at jeg ikke gidder... Den ligger løst (isolert) inni boksen, og da trenger jeg bare løsne logget med fire skruer for å komme til.
Det er mye styr å koble ut hele boksen, og det er jo derfor du har laget Wago på alle. Det blir jo da mye enklere.
Jeg programmerte mine gjæringsprofiler slik at de er tilnærmet det jeg trenger for de fleste øl. Små endringer gjør jeg rett på boksen. Flashing skjer derfor skjeldent. Når denne ble laget, var også håpet at Mats skulle lage en wifi integrasjon som bygger på esp8266 som jeg bruker til andre ting. Han har imidlertid benyttet et annet wifi kort. Målet var da å ha STC'en tilkoblet nettverket for direkte kontroll.
Jeg tror du kommer svært langt med din oppkobling som den er per i dag etter at du har koblet sensoren direkte til STC'en.
 
Tilbake
Topp