• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

koniske gjærtanker 30 liter, 60 liter og 100 liter

Ser at de ikke er godkjent for overtrykk, men det burde vel gå fint å trykksette med 2-3 psi ifbm avtapning til fat?
 
Flott, skriv meg opp på 2stk 60 litere med hjul. Hvis det er et alternativ å droppe termometer til fordel for triclamp så gjør jeg det.
 
Rutof skrev:
30 liter kr. 3890.-
60 liter kr 3990.-
100 liter. Kr. 5900.-

Ink mva.

Blir et tillegg på kr 500 for tc fitting 1.5ø På thermometer hull og oppgraderte kraner.

Kr 375 for hjul montert.
 
Rutof skrev:
Rutof skrev:
30 liter kr. 3890.-
60 liter kr 3990.-
100 liter. Kr. 5900.-

Ink mva.

Blir et tillegg på kr 500 for tc fitting 1.5ø På thermometer hull og oppgraderte kraner.

Kr 375 for hjul montert.
Da tar jeg oppgraderte kraner og tc på termometerkoblingen på min 60 liter. :)
Klarer du holde styr på dette? Voldsom respons :)
Trenger nesten få et par øl hos hver for jobben, så slipper du brygge på en stund :)
 
magne1972 skrev:
Rutof skrev:
Rutof skrev:
30 liter kr. 3890.-
60 liter kr 3990.-
100 liter. Kr. 5900.-

Ink mva.

Blir et tillegg på kr 500 for tc fitting 1.5ø På thermometer hull og oppgraderte kraner.

Kr 375 for hjul montert.
Da tar jeg oppgraderte kraner og tc på termometerkoblingen på min 60 liter. :)
Klarer du holde styr på dette? Voldsom respons :)
Trenger nesten få et par øl hos hver for jobben, så slipper du brygge på en stund :)

Takker :). Det er litt å hokde rede på.

Ligger ut bestilling info seinere idag.

Betallingen blir delt opp i 3 ganger. Først betales 20%  det fabrikken skal ha for å starte produksjonen. Da alt er ferdig og klart til sendig betales resten til fabrikken. Siste betaling blir når varen er kommet til norge. Mva og gebyrer skal betales.

Når 20% er betalt så sendes en mail til meg at det er betalt. Samt navn ig adresse og hva du skal ha. Da blir det enkelt å ha oversikt.

Mvh

Rune
 
Hei

Den som ønsker tanker sender Mail til meg.  Der skriver du hva du vil ha og hvilke utstyr.

Runeogsiren@hotmail.com


Husk å skrive navn og adresse.

Jeg sender da en Mail med betalings informasjon. 20% batales inn.

Søndag er siste frist på å bestille. Da sender jeg inn bestillingen til fabrikken.
 
Rutof skrev:
Blir et tillegg på kr 500 for tc fitting 1.5ø På thermometer hull og oppgraderte kraner.

Kr 375 for hjul montert.

Ved en oppgradering av termometerhull og kraner, vil det da være montert termometer eller bare klargjort til tc-sonde?
 
TerjeR skrev:
Rutof skrev:
Blir et tillegg på kr 500 for tc fitting 1.5ø På thermometer hull og oppgraderte kraner.

Kr 375 for hjul montert.

Ved en oppgradering av termometerhull og kraner, vil det da være montert termometer eller bare klargjort til tc-sonde?

Termometer følger med. Så de som vil bruke TC til annet kan det eller bruke termometeret
 
Sender deg mail Rutof  :)

Jeg er litt interessert å se nærmere på innsiden av tanken. har du noe bilde av dette?
Tenker da på sveisen til uttakene  :)

Edit: Har ikke fulgt denne tråden 100%. Er prisen som er gitt inkl. frakt og moms?
 
Aleksander_B skrev:
Sender deg mail Rutof  :)

Jeg er litt interessert å se nærmere på innsiden av tanken. har du noe bilde av dette?
Tenker da på sveisen til uttakene  :)

Har et som er lagt ut. Skal skaffe fler bilder
 
Aleksander_B skrev:
Sender deg mail Rutof  :)

Jeg er litt interessert å se nærmere på innsiden av tanken. har du noe bilde av dette?
Tenker da på sveisen til uttakene  :)

Edit: Har ikke fulgt denne tråden 100%. Er prisen som er gitt inkl. frakt og moms?

Prisen er inkludert frakt og mva. Alle avgifter er tatt med
 
Rutof skrev:
Aleksander_B skrev:
Sender deg mail Rutof  :)

Jeg er litt interessert å se nærmere på innsiden av tanken. har du noe bilde av dette?
Tenker da på sveisen til uttakene  :)

Edit: Har ikke fulgt denne tråden 100%. Er prisen som er gitt inkl. frakt og moms?

Prisen er inkludert frakt og mva. Alle avgifter er tatt med

Flott  :ilike:
 
Er sannsynlegvis med på ein 60-liter med tc rundt baut. Send teikningar og utfyllande info  til efroy@broadpark.no
 
Armann skrev:
Gjelder siste reviderte pris frakt til Stavanger også?

Nei. Men har bil som kjører over fjellet. Regner med levering med lastebil til stavanger går greit.

Ellers så blir ikke frakten fra oslo gali.
 
Tilbake
Topp