Oppgradering og nedetid søndag 2. november

tfheen

Administrator
Maskinen forumet kjører på trenger litt oppgradering. Det skjer på førstkommende søndag, antakeligvis fra morgenen av og tar en time eller to. Forvent litt nedetid da. Konkurransesystemet blir også utilgjengelig i perioden.

Søket er på vei tilbake nå. Det krevde litt hamring og banking og nå reindekseres alt innholdet.
Søket funker fint, men problemet fra forrige post er der stadig vekk:(. Det kan ikke være bare jeg som opplever det - eller? (Noen ganger får jeg en paranoid følelse av at det finnes ondsinna datagud et eller annet sted som er ute etter meg!)

edit: Pokker; det funker fint om jeg bruker Chrome - men jeg bruker normalt Firefox, og tenker å fortsette med det.

Søket funker fint, men problemet fra forrige post er der stadig vekk:(. Det kan ikke være bare jeg som opplever det - eller? (Noen ganger får jeg en paranoid følelse av at det finnes ondsinna datagud et eller annet sted som er ute etter meg!)

edit: Pokker; det funker fint om jeg bruker Chrome - men jeg bruker normalt Firefox, og tenker å fortsette med det.
Jeg bruker Firefox for Android her. Funker fint.

Tilbake
Topp