Deilige bilder!!!

Hvorfor ned til øltemp? Når gelatinen er blandet ut er det bare å få den på fatet så fort som mulig. Det vil ikke påvirke 19 liter kaldt øl.
Godt poeng, godt tetnkt:).

Jeg gjør jo ikke dette:). Har aldri hverken kjølekræsja eller klarna med gelatin. (Hvilket ikke betyr at jeg ikke synes det er interessant:).)

Likte det utvalget der.

Bishops finger er jo en av de gode bitterne. Jeg har en i kjøleskapet, og hvis husets ESB har greid å gjøre seg noenlunde ferdig med karboneringa, ryker den i et sammenligningsløp i kveld.
Ja, jeg husker den som god. Mener jeg drakk en sånn før usmakskurset sist. Spent på juleølet deres på 7%. Forventer et visst hint av Christmas cake :D

Ja, jeg husker den som god. Mener jeg drakk en sånn før usmakskurset sist. Spent på juleølet deres på 7%. Forventer et visst hint av Christmas cake :D
Basert på fjoråret anbefaler jeg Samuel Smiths Winter Welcome. Har bestilt 12 stk, og gleder meg som en unge:).

Så blir det jul i år, også:). (Jeg får ikke andre gaver enn de jeg gir meg sjøl. Heldigvis har jeg unngått de verste sjølbeinkrokene i år, så jeg synes jeg bør være raus:p.)

Sist redigert:
Basert på fjoråret anbefaler jeg Samuel Smiths Winter Welcome. Har bestilt 12 stk, og gleder meg som en unge:).

Så blir det jul i år, også:). (Jeg får ikke andre gaver enn de jeg gir meg sjøl. Heldigvis har jeg unngått de verste sjølbeinkrokene i år, så jeg synes jeg bør være raus:p.)
Ser mitt lokale pol har et par flasker også. Jeg lar meg påvirke og tar turen innom på mandag

Tilbake
Topp