Herlig den der
Strømmen er amazing!Ikke dårlig fra strømmen og posten i dette været
Bestilte i helga
Det ser skikkelig kult ut
… du ser at posten er fra 2018?Det ser skikkelig kult ut![]()
Ser skikkelig kult ut okkesom… du ser at posten er fra 2018?
Klikker du på hans bilde, ser du når han sist var på forumet
«Sist sett 27 Okt 2023»
Kom gjerne med en oppdatering av hvor lesbart displayet er, og hvor godt appen fungerer.Display på gulvet, så får bare satse på den har grei kontroll via app.
Er det en vinduspusser motor ?Litt deler til å motorisere mølla mi med et Ryobi batteri. Med motorstyring sånn at jeg kan skru av og på og justere farten på kverninga.
Trenger det overhode ikke, men så ut som et gøy prosjekt
Vis vedlegget 76627
En 24v 555 DC motor nedgiret med ståldrev for maks rpm på 200, nedgiring gir også høyt moment. Så en på Facebook som brukte samme motor og kverna malt som bare det. Billig fra Aliexpress ogsåEr det en vinduspusser motor ?
Link please.En 24v 555 DC motor nedgiret med ståldrev for maks rpm på 200, nedgiring gir også høyt moment. Så en på Facebook som brukte samme motor og kverna malt som bare det. Billig fra Aliexpress også![]()
Link please.
Vil 20 kg/cm være nok?Jeg valgte 24V motor siden den har høyere moment, samt 200rpm som jeg ser for meg er maks jeg trenger.
Tydeligvis virker det, han som la ut videoen jeg linket til med samme motor har kvernet malt til 18 batcher når han lagde posten med dette oppsettet. Med såpass nedgiring til 200rpm fra 15-20,000rpm ut fra motor så blir det tilsvarende høyere moment. Han har også lagt ut video som viser malt som kvernes.Vil 20 kg/cm være nok?