God dag, soldater!
Første torpedo sendes avgårde nå. Litt på etterskudd, men håper jeg får senket Blücher innen mørket faller på.
Skyter selvfølgelig med skarpt!
Enkelt har det aldri vært, men kan ikke huske å ha endt med så lav meske effektivitet før. Skulle egentlig ha 1.104 pre-boil men må nå koke ekstra lenge for å sikre at jeg kommer til mer enn 1.100 OG. Må nok finne meg en bedre motor løsning til maltmøllen.
Enkelt har det aldri vært, men kan ikke huske å ha endt med så lav meske effektivitet før. Skulle egentlig ha 1.104 pre-boil men må nå koke ekstra lenge for å sikre at jeg kommer til mer enn 1.100 OG. Må nok finne meg en bedre motor løsning til maltmøllen.
Bank i bordet... Men her har ting faktisk gått etter planen så langt. Meskeeffektivitet på 75% er 5 prosentpoeng høyere enn antatt.
Lang mesk og kok var kalkulert inn så dagen gikk opp, innimellom slagene skulle det også gjøres litt logistikk for en økt med dømming av NM-bidrag, noen hadde visst ikke kommet på at de var opptatt 9. April...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.