Advarsel - farlig kjøler på Grainfather

Status
Stengt for ytterligere svar.
Få deg ett liv mann, få av deg hjelmen, brygg og kos deg. du er faktisk patetisk med kveruleringen din.
Eller dra hjelmen ned over luggen og frykt det værste. At noen skal tro livet står på spill med litt i overkant lunka vann er for meg en gåte. er du redd varmt vann lag brus..
og ang. ditt poeng, har aldri forstått att du har ett poeng,du er bare kranglettet. og det er ikke ett poeng
 
Få deg ett liv mann, få av deg hjelmen, brygg og kos deg. du er faktisk patetisk med kveruleringen din.
Eller dra hjelmen ned over luggen og frykt det værste. At noen skal tro livet står på spill med litt i overkant lunka vann er for meg en gåte. er du redd varmt vann lag brus..
og ang. ditt poeng, har aldri forstått att du har ett poeng,du er bare kranglettet. og det er ikke ett poeng

Jeg har allerede et liv jeg, jeg har et godt liv faktisk. Brygger og koser meg gjør jeg allerede. Kverulerer gjør jeg ikke. Hjelmen min solgte jeg sammen med siste MC. Frykter som regel ikke alt for mye. At vi nå snakker om at noen har trodd at liv står på spill er helt nytt for meg. At vann på 80+ grader går som lunkent, det er også ny informasjon for min del. Brus har jeg ingen interesse av å lage, ellers takk for godt råd.

Det er litt trist at du ikke ser selv hvordan du turer frem, hadde du latt være å bli sint, og heller sett over hva og hvordan du selv ordlegger deg så kan det faktisk hende du hadde lært noe om deg selv -og kanskje sett at jeg har et bitte lite poeng.

Jeg er ikke spesielt kranglete av meg, men om du velger å tro at jeg blir stum fordi du begynner å slenge med leppa -så tar du feil.
Ser du skrev at du regnet med at du kom til å bli "bannet" i ditt forrige innlegg, da må sikkert noen rapportere deg vil jeg tro -det klarer du ikke provosere meg nok til at jeg kommer til å gjøre.

Men akkurat her og nå så ble alt plutselig såpass dumt at jeg faktisk lar dette bli mitt siste svar.

Så får du ha en hyggelig kveld og brygge videre du også. Alltid godt med ett godt brygg eller to (y)
 
Du har ikke noe poeng, trådstarter sier jo att han brukt kjøleren feil, hva skulle så ditt poeng være? Ikke bruk kjøleren fei, som jo er mitt poeng.
Og sier ikke lunket vann, men i overkant lunkent vann, alså under kok men over 37 grader som blir reknet som lunkent.
Går du bananas og skriver i hytt og vær om du går på butikken og kjøper zalo og får det i øynene og får vondt, sto jo ikke på flaska at du ikke skulle sprute det i øynene?
Sett deg ned, les hva som er skrevet fra toppen og ned, prøv å forstå, selv om du alerede har bestemt deg for hva som er riktig, men for faen prøv
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp