ADVARSEL OM KEGKITS.COM

Ketil

 
Jeg har hatt en ordre liggende hos kegkits i lengre tid. Har dessverre vært litt for tålmodig, og gått over paypals frist på 45 dager for å kansellere ordren og få pengene igjen.
Jeg har ringt og skrevet utallige emails, men ikke fått svar. Når jeg aldri fikk svar på telefonen skjønte jeg at her kan det være kroken på døra for kegkits.
Jeg fikk endelig svar på mail igår. Han skal ha for at han er ærlig

"Thanks, up until last week I did not know if this business was going to stay solvent. And it would not have if I did not have another income. But I have made enough gains in my new E-brew line that I am able to pay last quarter's taxes today and I am going to stay in business.

I apologize for the lack of communication but I have been working many 80+ hour weeks to get here and I don't have much time for emails.

I'll ship what I can this week and I will ship the rest as soon as possible.

Thanks Tom"

Om jeg noensinne får noenting vet jeg ikke, men jeg har mine tvil. Det er nok farvel til $650.

Jeg vil derfor advare alle om å bestille noe derfra, og de som har ordrer der og har betalt, kontakt paypal og kanseller omgående.
 
Jeg har også ventet i ukevis og bestemte meg for å kansellere ordren min (før 45 dagers fristen)  ;) heldigvis! Første og siste gang det blir bestilt noe der!!!
 
Hmm... bestilte mitt regulatorbatteri der. Forstod det slik at butikken ikke hadde allverden til rykte, men gambla på at det gikk greit grunnet pris og ikke minst at han satt ned verdien på pakken så jeg slapp billig unna.

Greit at en gir litt beskjed om slike ting som du gjør nå, så flere slipper å gå i samme fella.
 
Minner om denne: http://www.youtube.com/watch?v=M0mSI6PrKA8
Min erfaring er at fyren har kjempetilbud og gir full service og svarer på mange mail helt til man har betalt, så blir det tyst. Når det endelig kommer et svar, er det unnskyldninger om hvorfor det er forsinket.
Jeg rakk heldigvis å kansellere innen 45 dager og fikk ganske fort tilbake mine 12k+.
 
Har utelukkande positive erfaringar derifrå, men det er ei stund sidan sist. Ting har tydelegvis gått nedover for mr. Tom.
 
Ketil skrev:
Har dessverre vært litt for tålmodig, og gått over paypals frist på 45 dager for å kansellere ordren og få pengene igjen.

Nå vet jeg ikke hvordan du har satt opp PayPal, men om du har kobla det til et kredittkort har du vel fortsatt mulighet til å få pengene tilbake via kredittkortselskapet. Det skal være muligheter der uten at jeg kjenner alle detaljene.
 
Jeg har sendt paypal en mail, med en bønn om hjelp. Så får jeg se hva de foreslår.

Har bestilt derfra to ganger før, og det har gått veldig greit. Nå har han tydeligvis gått på en smell.
Synd, fordi han alltid har veldig gode priser på frakt i forhold til de andre.
 
For info. Her er svaret fra paypal.
Ber dere alle legge tallet 45 på minnet, når dere bestiller noe med paypal.

Dear Ketil ,

Thank you for contacting PayPal regarding the dispute you have opened for two items you have not received.

I have reviewed your account and can see that the cases are closed. Regrettably, you reported these transactions after 45 days of the purchase date.

Although we cannot investigate this transaction, your dispute will be noted on the seller's records, and the seller receives a notification about the disputes opened against him. This may encourage your seller to communicate with you and try to reach a resolution in this matter. In some exceptional cases, we may be able to investigate the claim at a later time. This normally only occurs if we receive a large volume of complaints against the seller.

PayPal’s Buyer Protection offers an additional layer of security and does not affect your standard consumer rights. You also have the option of asking your country's Consumer Advice agency for further advice and information.

If you'd like more information, please have a look at our User Agreement. You can find it by clicking on the 'Legal Agreements' link at the bottom of any PayPal page.

I appreciate your understanding. Thank you for choosing PayPal.

Yours sincerely,
Hedvig
PayPal
 
Har samme opplevelse med kegkits, men fikk kansellert før tiden gikk ut. Har nå bestilt på homebrewstuff.com og pakken ble sendt samme dag.
 
Tilbake
Topp