Premier for 1-3 plass kan hentes på Strømmen hjemmebrygg ( homebrew.no )
Medaljer ligger i konvolutter med vinnerenes navn på.
1.pl - 1stk Tilt
2.pl - 1stk termo pen og 1stk inkbird termostat
3.pl - 1stk inkbird termostat
Jeg mottok i dag medaljen og premien for 2.plassen i denne konkurransen. Strømmen hjemmebrygg sendte den til meg i Posten slik at jeg slapp å kjøre fra Asker for å hente.Tusen takk til Strømmen hjemmebrygg for de fine premiene og til dere i Akershus fylkeslag som bruker egen tid til organisering av konkurransen og dømming, etc av ølene.
Stort sett alt har kommet inn. Det er mye manuelt arbeid for å dele opp alle skannede dokumenter, men skal få sendt ut ila de nærmeste dagene. Blir noen timer med arbeid, og det skal presses inn mellom jobb og familie.
Stort sett alt har kommet inn. Det er mye manuelt arbeid for å dele opp alle skannede dokumenter, men skal få sendt ut ila de nærmeste dagene. Blir noen timer med arbeid, og det skal presses inn mellom jobb og familie.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.