Ang co2 flaske.

Trond.A

Norbrygg-medlem
Hurra, nå kom siste pakken fra candirect og nå er jeg klar for fatøl.  :ilike:
Men lurer på en liten ting. Skal co2 flaska altid stå, på samme måte som feks propanflasker?  :jaha:

Hvordan gjorde du det når du bestilte sånn angående frakt? Når jeg bare har prøvd meg litt inne på siden der, så kan jeg velge mellom EU og Nederland. Ser jeg kan skrive Norge når jeg kommer et steg videre. Mva blir jo lagt på også uansett hvilket fraktalternativ jeg velger, men det blir jo feil.

Sendte de en mail for en stund siden, men har ikke fått noe svar.

Trevland skrev:
Mva blir jo lagt på også uansett hvilket fraktalternativ jeg velger, men det blir jo feil.

Når jeg handla med dem så sto MVA% der men ingen sun så jeg antar de ikke trekker MVA når de sender til Norge.

Les vedlegget på denne posten.
http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,5451.msg45430.html#msg45430

Missforsto selv det med momsen, og skrev en mail.
Fikk et hyggelig svar med forklaringen, det ser ut som om det er med moms, men hvis du ser nøye etter ser du at det er uten.
Firmaet virker kjempeseriøse, har handla to ganger hos dem. Og frakta som oppgis er levert på dør her hjemme!! :ilike:

Det høres veldig bra ut!  :)

Jeg er kanskje lit uklar, men det jeg lurer på er fraktvalget. Jeg ser at det står ikke EU land på siden der, men jeg finner ikke noe sted jeg kan velge det.
I vedlegg så er det et skjermbilde fra siden candirect som viser fraktvalgene jeg har. Jeg er blitt nærsynt med årene, men skjønner ingenting her nå ift hvem jeg skal velge!  ;D

OK! Takk for det! Da er det vel bare å prøve!

Og da betaler man etter at bestillingen er bekreftet av dem da eller? :)
Og når man først lirer av seg spørsmål her (jeg er en som søker på forumet altså! :) ) , hvor mange fat bør man kjøpe når man først skal begynne med brygging? Jeg kommer nok til å lage ca 40-50 liter om gangen tenker jeg! Ser for meg at det er kjedelig hvis man brygger lager, og disse lagres lenge og man kommer i beit for noen fat hvis man skal brygge noe annet i mellomtiden ;Dt.

Fat blir det aldri nok av :)
Jeg var med på en fellesbestilling her i trøndelag og kjøpte 3 fat nå i februar, og det er allerede for lite ;) Jeg brygger 21L hver gang, så da fyller jeg et fat og noen få flasker.

Antall må du nesten finne ut av selv, men som supertørst skriver kan du aldri å nok av de.
Jeg får co2utstyret og fire fat om noen få dager, men mine brygg er halvparten så store som dine.

Tilbake
Topp