gustavf
Norbrygg-medlem
Gahr skrev:Om man KUN bruker farge går man glipp av smaken carafa special, som tross alt vil gi en del smak også, selv om den ikke er slike spiss som ristet bygg, svart- og sjokolademalt.
Jeg tenkte på fargejustering.
Gahr skrev:Om man KUN bruker farge går man glipp av smaken carafa special, som tross alt vil gi en del smak også, selv om den ikke er slike spiss som ristet bygg, svart- og sjokolademalt.
Shea-Arne skrev:Trur jeg skal brygge meg en india ESB til helga daGår det an?
gustavf skrev:Gahr skrev:Om man KUN bruker farge går man glipp av smaken carafa special, som tross alt vil gi en del smak også, selv om den ikke er slike spiss som ristet bygg, svart- og sjokolademalt.
Jeg tenkte på fargejustering.
Richard skrev:Er det noen som har brygget en sånn mørk kjempe?
Man bruker aromat/gastromat/osv, gjør man ikke? Det er smaksforsterker i den, ikke bare krydder.Øyvind Grimstad Gryt skrev:Det gjer dei nok, Kjetil, men sjølv om industrien nyttar dette bør ein vel som heimebryggarar med mål om å lage best mogleg øl avstå frå slik "matsminke"?
Ein tilset vel ikkje msg (monosodium/natrium-glutamat, E621) i heimelaga mat for at han skal smake meir? :attevar:
Øyvind Grimstad Gryt skrev:Ikkje for å framstå som ein ivrig forkjempar for reinheitslova, men:
Er ikkje bruk av sukkerkulør (E150) på kanten når det gjeld kvalitetsbrygging? Stoffet vert brukt i whisky for å få ein "ektare" farge, men er dog ikkje brukt i enkelte kvalitetsprodukt som Edradour, Ardbeg og Bruichladdich. Må no tillate litt besk/bitterheit frå mørkare malttypar framfor å gå på akkord med tilsettingstoff..